2014年2月24日 星期一

傳統英式 Bloomer 包

一直整包大多都是整港式包..............
唔好話老公大爺悶,連我自巳都覺得悶了!!!

早陣子睇無線《麵包王》,見到這個麵包,嘗試學整;只靠記憶的份量,做了這個 Bloomer。



靠記憶,今日特地試整這個傳統英式包.............

材料簡單:
高筋粉                  500g
酵母                      7g
鹽                          10g
橄欖油                  40g
水                         320~350ml
另外原本份量沒有,自巳加入:
糖                         20g
乾果                     約 50g

除乾果外,將所有材料加在一起,搓到麵糰光滑!
第一次發酵要 2~3 hrs,發酵好後,就可以做包型。
取出再按壓好麵糰,做好包型。
作第二次發酵,都係起碼 2 hrs
第一次發酵了 2 hrs + 第二次發酵 2 hrs ,前前後後搓包,做包,就用咗起碼 5 個鐘,再加焗麵包 30 min + 20 min。
若果想外皮焗得脆,就在第二次發酵後,入焗爐前,先在麵糰上噴上水,再在麵糰上灑上麵粉,再割幾刀,再在底層加入一盤水,焗起來就會有《脆口》效果。

估唔到焗完出來嘅包成個《大欖球》咁大個!幾乎頂到焗爐頂上的發熱線,好險呀!

我加入乾果,焗出來個樣好靚...........

這個就是我自己改良後的英式 Bloomer 包。
**後記.......
當老公大爺回家食飯,我在廚房炒餸,老公大爺竟然諗都冇諗,自巳切了兩片 Bloomer 包來吃
...............有冇搞錯,開飯喇!!!

**後後記.......
飯後,老公大爺 一邊食水果,一邊講,今天焗這個包,實在是《超水準》表現,是我做包以來最最最好吃............

......唔好開心得咁早,早排我整 "日式波蘿包",佢都好似講過差唔多嘅說話!!!

唉!男人真係《花心》到呢!!!

真係唔知開心定唔開心好!!!

沒有留言:

張貼留言