2015年8月20日 星期四

自家製 巴東牛肉

很久沒有食巴東牛肉。。。
心癢癢!終於啲起心肝,買齊材料,回家弄個巴東牛腩!




材料:

牛肋條/牛𦟌/牛腩/牛肉均可:    1~1.5磅(多少隨意)我選了牛肋條!
巴東醬:             很多印尼小店都有得賣,大約 $8~10元/包
*以前買唔到呢個醬,要買很多材料回家又切又刴又打碎,相當麻煩,依家方便得多!!!
椰絲:                 大約小半碗,要先用白鑊炒至啡色,待用!
椰汁:                 1 box,若買圓頭罐裝,約半罐便夠
洋蔥,羗,蔥頭,蒜片:    羗切片/蔥頭,蒜 刴蓉
**Optional 可以不加
一般巴東牛肉不會加入薯仔,紅蘿蔔,只是自己加入薯仔,紅蘿蔔,因為我家老公大爺喜歡食.............大家可以不加!
全部材料!另外還有椰糖!

先將牛肋條汆水,再清洗淨,瀝乾待用!
巳汆水,再洗淨,待用!
這裡一提,食入口,唔好貪平買巴西入口,好嚡架!
羗,蔥,蒜
椰絲,先用白鑊細火炒香,待用!
我家有白色椰絲,先用白鑊炒至啡色,味就會便加出!
其實外面香料店子會有巳炒椰絲賣,不過油份非常多,又易變噫味。。。 no good!
利用白椰絲白鑊炒香,少油................




絕對可以不加:
薯仔,紅蘿蔔都不是巴東牛腩的材料,只是我特地加入給老公大爺.........
薯仔先略為煎過!

巴東醬,大約都是約 $8/包,因為我煮份量不多,又怕味太過濃,所以我每次只用半包,若果煮大份量,可考慮加入一整包調味!
**唔好買錯,印尼店很多醬料,包包個樣都差不多樣,最好請店員拿給你!

做法:
油滾後加入羗
再加入洋蔥爆香!
再加入紅蘿蔔!

加入巳刴碎紅蔥頭續炒

加入薯仔

加入牛肋條,繼續爆香..............
師奶心得:
**這裡再一提,買牛肋條,雖然貴約一倍,都最好選購美國出產的,最好唔好選擇巴西出產牛肋條,食過你就知分別很大很大!巴西的煮起來會較嚡口,也沒有咬口!

我一向爆炒,都是會最後才加入蒜蓉,因為蒜蓉較易搶油,很易爆焦! 
加入巴東醬
就可以爆炒!
爆炒過後!
就可以加入巳炒香椰絲!
加椰絲會香一點,也會增強口感!
跟著加入 2/3 包椰醬!
**要留返 1/3 包,在上蠂前才加入!
若鐘意椰香味濃的可以加多一點!
再加入熱水!
炆煮約 45 min 至 1 hrs.................
若用高速煲, 15~20 min 便可!
**因為我在家有時間,所以我一向炆牛腩煮滾後約 15~20 min 就會關火焗佢,涼了後再開火翻滾,關火,開火,大約 3~5次,但要視乎我覺得自己炆得滿唔滿意,所以沒有硬性次數及時間!
這個是椰糖,我多數會用來煮東南亞菜才會用,所以買一包就有排用,若你不是成日用上,無需用椰糖,加入白糖,啡糖都可以!!!
炆好後,先試好味,若果唔夠甜,加多一些糖,唔夠咸咪加一撮盬(不過味料肯定夠晒味),喜歡增強味道,可以下一點點魚露!不過都係唔好食咁咸,冇益架!
最後加入盛餘椰醬,再略為煮多吓,就可以上蝶!!!
Yeah。。。。。
好好味!!!
再加入一碗《苦瓜黃豆煲排骨》!

加白飯一大碗!!!
正呀!!!

沒有留言:

張貼留言