2013年10月9日 星期三

潮州紅桃棵 (附圖解)

擁有兩隻《靚》木模!
拿出來 探一探!摸一摸!............巳經很多沒有整棵了!

所以今日決定整《紅桃果》!
這個木模花紋,是我特地在上海街《特別訂做》!!!
真的很喜歡這個木模!!!


這個是買來的舊模打出來的木模做出的花紋!



這個木模(左邊深色的木模)是我在上海街店見到這款《舊式》木模 “樣板” 屬於店子 “不賣的貨”,不過哪天我求店裡的人先讓給我,可能我再訂購另一個模,求了足足大半個鐘,才肯賣給我!!!
點解我要《死螺》,因為這樣的《舊木做的模具》真是買一隻少一隻,絕版㗎喇!新木唔靚㗎!!!
看看圖片,左,右 木模,深色哪一隻,無論質感,手感,都比我另外訂製的佳,一模上手就知!!!

材料:
粘米粉               150g
麵粉                   50g
糯米粉               10g
滾水                   150g
油                       2 湯匙
食用色素           極少便可,大約 1-2 少滴。

將各粉類篩好,先倒入 130g 滾水,將粉搓成糰,後加入餘下滾水 (視乎麵糰濕度,覺得麵糰要稍為濕潤一點,我將餘下的 20g都一併加入粉糰!),麵糰要搓到不黏盤子為適合,我會拿走一小部份的麵糰略為壓扁,用滾水烚熟成為 “粿母”,之後加回入主粉糰 (這個做法,可以令麵糰較為佳!) ,不加入 “粿母” 亦可!跟著加入色素,再搓,最後加入油,搓成麵糰!

紅桃粿餡料:
咸味:用糯米飯底便可!
甜味:用蕃薯,綠豆蓉,蓮蓉,甚至麻蓉均可......!

紅桃棵 咸味 “餡料” 材料:
糯米飯餡料材料及做法如下:
1)糯米 大半碗(先浸糯米,浸幾個鐘)
2)臘腸,潤腸 各半條(洗淨後,原條稍後放入蒸糯米飯後,切碎待用)
3)東菇 數隻(浸軟東菇(東菇水留用),用豆粉水略為洗擦,待用)
4)蓎芹 數條(洗淨,瀝乾,切粒,待用)
5)菜甫 些少(洗淨,瀝乾,刴碎,待用)
6)蝦米 些少(洗淨,瀝乾。刴碎,待用)

先將 東菇+蓎芹+菜甫+蝦米 爆香,待用!

糯米先蒸 10分鐘,其間要不斷灑水(可用浸東菇水灑),開蓋,放入原條臘腸一齊蒸,再蒸 10 分鐘(若糯米浸不夠透,就要蒸耐一點),其間都要不停灑水,最後加入以炒香東菇,蓎芹,菜甫,蝦米,可加些少豉油調味,若夠味就無須下豉油!
**完成糯米部份便何,待用!


做法,將麵糰分好等份,每隻大約 50~55g (視乎自巳模具大小而定),將小麵糰壓成薄薄的皮,加入糯米飯,包好,入模,打出來。

將做好的紅桃粿,蒸約 8 min,便可!!!
若隔天食,可以以慢火煎香進食!!!
將材料勻在一起,搓成麵糰!

我加入“粿母” 即熟粉,跟著再搓!!!

搓好後,用手壓成大約這個樣!


加入餡料

包好材料!

加入餡料後,收口!

壓入木模內!

唔係咁易㗎,要花點氣力,又驚壓到爆口!!!

記得壓入麵糰前,記緊要灑點 “粉”,否則很難將粿打出,要小心!

要大力拍打,才會拍出來!

Yeah..........成功打出,個花好靚!

個木模個花,真真真係好靚呀呀呀................

這個份量大約做 6~7 隻!


蒸大約 8 分鐘左右!

蒸好喇!!!


這隻是第一隻做,控製不好麵糰,底皮較厚,不過其他的桃粿都做得很薄,相當成功‌!!!

6 則留言:

  1. 原來入面係包咸料嫁..我都未食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定㗎!可以包甜材料,除你自巳喜歡.................

      刪除
  2. 我今日都係上海街買咗個模.....等我試吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚婆婆,謝謝到訪!
      有模就要試吓整!!!

      刪除
    2. 我試咗嘞......當然A貨始終差d.....有fb朋友問食譜.....妳介唔介意我比妳條link佢呢

      刪除
    3. 當然唔介意喇..................!

      刪除