2014年7月7日 星期一

印度薄餅 (Roti/Chapatti) 附圖

今日弄了煲咖哩羊腩,本來用來配粗米飯巳經不錯..............
不過天氣悶熱我唔想配飯,多弄幾片 Roti 印度薄餅給家人多個選擇!
自製印度薄餅!
為了煲咖哩羊腩,特地配上印度薄餅!

簡單介紹《印度薄餅》:~
印度薄餅是用未經發酵的麥粉搓成麵糰,壓平後放上平底鑊上烘烤而成,過程只用很少油,口感較乾,味道要帶淡淡鹹味,多以配上咖哩進食!!!
因為用油極少,所以入口較乾脆,但係就係健康一點!

材料非常之咁簡單:約做 6 pcs (小薄餅)
麵粉/高筋粉               150g
**我用"高筋粉 130g +20g 粗麥粉**
鹽                                適量
油                               約 2~3 湯匙
** 印度人多用酥油,也有人用牛油,不過我過得用欖油會好一點,酥油驚自己唔岩口味,牛油怕易滯!
水                               約 80g (± 10g)    

1) 將所有材料搓成糰,再塗上些少油在麵糰表面及盛器上(目的唔想黏著),閒置 15 min,分成等份!
2) 先用中慢火預熱煎鑊,再用搓麵捧壓成㘣型薄片,放入平底煎鑊上,兩面稍煎至薄餅面起 pop pop,就可以放在烤架上,一接觸到火,薄餅就會隨之澎漲,見薄餅 pop pop 轉為啡色,便可以放上備好藤藍上,最後再在薄餅面層(單層便可)塗上一層薄牛油(我怕易滯,所以塗初榨欖油),一塊一塊繼續弄至完成便可上枱!

全部材料

麵粉+一撮鹽+欖油+水!

水,欖油!

備好藤藍,做好的薄餅放直拉上枱!

我唔想直接烤薄餅,所以用了這個是日本烤魚煎鑊,再放上網,用來烤!
**若果沒有這個烤盤,可以直拉移上真火上 (印度人是直接移去爐上烤的),不過我覺得容易燒焦,所以隔一隔!!!

壓麵糰用!

要另外備好一隻蝶,放些麵粉,壓麵糰前要先沾粉,避免黏著!

不消 5 分鐘就搓成糰!

用蓋蓋著!

大約 15 min

搞掂!

搓成長型,方便分成等份

這個份量可約做 6 片薄餅!

壓薄餅前記得先拍上粉,才容易壓開!



壓到薄薄一片,便成!

放上煎鑊上!

開始煎........



開始起 pop

大約見到整塊薄餅都有 pop pop,就要反轉另外一面!

移上烤網上!

神奇的事就會發生...........

開始漲卜卜.............

哈哈哈,漲到成個波咁,好好玩!!!

大約烤到有少少焦,就可以移到藤藍上!

再塗上一層薄薄欖油!**其實最好壓翻扁佢!不過我覺得好得意,故意唔壓翻扁佢!




      
完成,整個過程,不消 15min。。。

配上咖哩羊腩!
咖哩羊腩!

我很有信心我的咖哩羊腩巳經非常水準..............

點解???

因為......咁
我一向習慣埋位食飯前先清一清廚房,所以一定會係最遲埋位嗰...........
今日整理好廚房一座底,見到老公大爺同仔大爺,係度陰陰笑,我問啲咖哩係咪唔好食,倆仔爺都唔出聲。。。三催四請老公大爺話佢地笑嘅原因係《笑》依家晚晚食飯好似出咗去餐廳食飯咁.................

吓!咁即係點???即係點???

仔大爺補一句,日日食飯好味到似去咗餐廳度食一樣............

聽完好驚............
沒有一點驚喜.............
我係咪真係要好好檢討一吓.............呢???

沒有留言:

張貼留言