2014年7月5日 星期六

推介茶餐廰:新香園

好味茶餐廳:新香園!

每次去深水埗,成日同老公大爺爭去食咩,我唔鐘意去哪間出名食豬潤麵 同 加央多  "X記",只是老公大爺喜歡去(我唔明他不喜歡食豬潤,或者以為我鐘意喇!),這間店越食越差,唔明點解仍然咁多人去食?哪 碗"麵"嘅實在差勁,又淋又 pat 完全冇咬口可言,不是一次半次煮過籠,次次都係咁,唉!想起都打震,覺得佢地完全冇心機做。。。我打死都唔肯去!!!

我情願座得迫,都要去這間《新香園》,店子雖然唔響噹噹,但一樣大排長籠,是老店來的,傳統店子食品有誠意,價錢唔貴,奶茶咖啡夠熱,這裡都有豬潤麵,不過我沒有點過..........
都係排晒長籠㗎!!!



舖面巳介紹咗佢地有咩好味:
1) 蛋牛治 (記得要烘底),用鮮牛切碎,不是罐頭碎牛,好味
2) 雲吞麵 (雲吞皮好滑),豬手麵 (豬手好味在於南乳唔會太濃味),最好味係嗰啖《麵》嘩!爽夾彈牙,覺得好味過甚麼竹昇麵.........
3) 佢地啲粥都好好得,不過要黄昏 5:00 後才開始有得賣.........

地址!深水埗區!

** 每次嚟食嘢都好想影底相,但因為食親都好迫 (但唔算座得唔舒服),唔方便影相,所以似終冇影過相.......

沒有留言:

張貼留言