2013年10月11日 星期五

芝麻卷(附圖解)

自製芝麻卷




由細到大都喜歡食芝麻卷。。。
巳經很久沒冇食了!!!

今日買咗《黑芝麻》,哈哈哈!!!一陣就有得食!!!

材料:
黑芝麻               80g (盡量炒香黑芝麻,這樣會香口好多!)
馬蹄粉               100g
粟粉                   20g
澄麵                   20g
糖                       120g (唔好刻意減糖,芝麻卷唔夠甜就冇感覺)
水                       570g
芝麻油               少許
        
做法:
1) 洗淨黑芝麻,不用吹乾,跟著白鑊炒香黑芝麻。
2) 將炒香咗嘅芝麻加入搞拌機,再加入約200g水,磨成芝麻水 及 隔渣(芝麻渣可留起 “環保再用”,再處理好後,可做蔴蓉湯丸及蔴蓉包餡料),待用!
3) 將其他材料全部拌勻,加入芝麻水。
**你可以加入些少麻油提味,又或者將麻油掃在蒸盤上,跟著倒入大約 0.3mm 芝麻水,跟著蒸約 5~7 分鐘(視乎你倒入幾多芝麻水)。
4)蒸好後,最好趁熱就捲成 “芝麻卷”,便可!!!

洗完嘅芝麻,係濕嘅,可以直接落鑊《白鑊》炒香,見唔見隻鑊鏟,黏著芝麻,這樣係代表示,芝麻未炒乾!

見不見隻鑊鏟沒有黏著芝麻,這樣表示,芝麻巳經略為烘乾,不過要繼續炒,炒到芝麻 好頻密切地 “一粒粒跳起”,這樣才算是炒好!

跟著將芝麻倒入攪拌機內,加入大約 200g(一半水),打成芝麻漿!


我打咗前前後後約 15 分鐘,我想打碎一點,出味一點!

再將巳預備好的隔渣袋打開,將芝麻水倒入!

噫!黑炆炆...............


滴!滴!滴!跟著盡量將芝麻水扭出!

只係扭到咁多咋!

將扭出的芝麻水,加入巳拌勻嘅漿粉水,再拌勻!

倒入蒸盤內,大約 0.3mm,我試過更加薄,但發覺太過薄,蒸出來,口感遜色很多,要有一定適中嘅厚度便可!!!

哈!第一條一蒸好又捲起,未攤凍,就給我狠狠幹掉!!!
這個份量,大約蒸到 6~7 條,每條大約 6~7  吋!

這條芝麻卷就是我整得好薄好薄嗰條!入口遜色很多很多,
一定要一個厚度,最好!!!



 




後記:
仔大爺放工回家,給他試食一條,仔仔一向要求高又咀刁,給他評分,就知道自巳水準!

咳!咳!《十分》滿分................
沒說大話,仔大爺,比完分後,仔仔問:可否改天幫他做一大盤,給他帶回公司給同事品嚐!!!當然可以喇!!!

開心到我跳起!!!

淨下來的芝麻渣,留著用!

我加入糖 及 油!

將,芝麻渣,糖,油 拌勻!

搓成丸子!
我會留來做《麻蓉湯丸》或 《中式麻蓉包》,再唔係搓麵包時,加入麵糰做成包!

 

惜食!!!一啲都唔好浪費!!!

沒有留言:

張貼留言