2013年10月8日 星期二

雞尾包(附圖)

搓了個麵糰,整了一個《排包》!!!

留了 2 糰麵糰,用來整《雞尾包》給老公大爺品嚐。
美味雞尾包!



做包材料及做法請看以下這裡我的網頁,有詳細介紹!!!
http://cocomycook.blogspot.hk/2013/10/blog-post_8.html

另加入雞尾包 “餡料” 資料:
(我好求其,材料可以自行調節,視乎你餡料要幾多?!)
牛油                     30~40g 
椰蓉                     10~15g 
低筋粉                 12~15g 
奶粉                     10g
糖                         10~12g
將材料拌勻,先放入雪櫃雪硬一點,包起來會容易一點!!!
都是預熱 170° 焗 25 min。
將麵糰上壓成適當 size,就可以將餡料加入,收口,便成!

包好餡料,就可以作第二次發酵約 45~60min!

第二次發酵好後,入爐前,要掃蛋漿後 及 灑上芝麻!
 另外我整餡料時,預留了一些椰絲餡,再添加入些少鮮奶,即溝稀了些少,用 gif 花袋,gif 上 2 行餡料,咁樣就似足雞尾包一樣樣喇。。。

個樣似足《雞尾包》喇,係唔係呢!!!

出爐後嘅《雞尾包》!正!!!
嘩!睇見都流口水!!!
真係同街上買來一個模樣!!!


排包,雞尾包.....一齊焗!








餡料是自巳搓!

老公大爺話,個餡料好好味.......!

老公大爺最後問我究竟隻雞尾包是否在街上買???
氣死我!!!


2 則留言:

  1. 不得了,你的雞尾包焗到好正,我真係流緊口水.呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係你度偷師㗎,邊有仔整得咁靚呀...........唔好笑我!
      我知你好鐘意食雞尾包.........

      刪除