2013年9月16日 星期一

美,日 Premium outlets 瘋狂購物

今次《美,日》之行,除了瘋狂飲飲食食之外,就是走訪了多個 Premium Outlets!!!在這裡得出小小心得...............

這趟去了.............
LA ~ Camarillo Premium Outlets 滿意!
又去了.............
SF ~ Gilroy Premium Outlets 
滿意!
**Camarillo 同 Gilroy 貨式差不多,所以不作重複介紹 Gilroy Premium Outlets.**
更去了............
Tokyo ~ AMI Premium Outlets 
滿意!
也去了
Tokyo~台場 
滿意**台場是我今次去咁多個 outlets 裡,最冇東西買的一個地方,很有點浪費時間情況!只行了兩三粒鐘就離開.............

回程是夜機,因為提早走,本來打算上機前去 今年四月才開幕嘅 Shisui Premium Outlets (Narita) 走一趟,繼續瘋狂購買完畢後才斯斯然.....起程回機場;點知因為身體不適(其實係低自巳死隊酒過攏),老毛病的心臟出現“小”問題,要卧牀休息,沒法走訪這個新 賣場,睇來要下次先去得!!!
聽仍留日本的瘋友講,這個場不錯,她們都大量出血..... 激死我!

我在 AMI Premium outlets 只是重點購買,沒有瘋狂購物;因為在美國嘅 outlets,巳經買到好瘋癲!

我發覺美國嘅 Premium outlets 較 日本 Premium outlets 昂貴。

不過在美國嘅 Premium outlets 買來的衣物,手袋,質料都比日本好。
相信在日本 Premium outlets 因為將價就貨;所以價錢較平,但質料就差。
不過在日本 outlets 款式又比美國新潮新穎,就好似 coach 店,美國的款有點過於成熟,連我攞上手都過太過老成,你話點算;反之在日本 outlets 裡的 coach 店,款色就適合亞洲區女士,我就在 日本嘅 coach 店買到粉紅係列嘅手袋,似終亞洲人都屬於 keep 得較後生!!!
這次旅行,時間多的是,可以考慮清楚,或者真是平到極才下手買,今日想不通,明天再決定是否買回家去..............

在美國,一定要考慮自駕遊,有車才能到達這些 Outlets,就算一個地方,例如這個 Camarillo Premium Outlets,大到分開了 zone 1,zone 2,甚至 zone 3,行完 zone 1,最好就是揸車去其他 zone 度,繼續購物...............


Camarillo Premium Outlets
** 無須提供地址,只要上網 search 就可以去到佢地 world-wide web-site,佢地係世界性,美國,加拿大,日本,韓國,以以馬來西亞都有!!!
當然美國幾乎所到之處都會揾到呢個《Premium Outlets》,梗有一間係咗近.............







不經不覺由中午,行到晚上,這裡夜景都相當不錯!



逛了一整天的收穫,你看唔揸車去行 outlets,點得呢,淨係買埋,買埋呢堆嘢...唔放晒係車度,拎都拎死嚟!!!一路買一路放係車度,我覺得自巳買咗唔係好不多嘢啫............;我仲見到個黑人,係 the north face 買到成座山咁多貨品放晒係門口,又入去再買,出出入入,又要企係門口吼實啲衫...........
喇!佢咪蠢囉,擺明是入貨喇,自巳拎...............起碼推駕 “車子” 喇,哈哈哈!!!


若果有機會去到美國,甚至乎日本嘅 Premium outlets "Coach" 專賣店,記得捉住個職員問清楚價錢才開始進攻;因為可能呢間房,一話係呢格櫃,又或啫嗰張枱,都有特別不同折扣,估佢唔到,有時見到個貨巳經有折,都要捉個職員問多一問,除時癮藏著其他 discount (我就係咁浪費了很多選擇嘅時間!),有時平到嚇死你!!!不防同職員傾多一啲,絕對《百利而無一害》...............
Coach 職員好 nice 好 helpful,佢會主動幫你,還會講低自巳個名給你揾返佢嘅............


這個 50﹪off 牌,這是指最新嘅貨 basic 都會有 50﹪off,你大可以在最平區或,揀唔岩才去返這個新貨區再揀過!!!


入門口職員會遞給你一張 discount coupon,不打緊,沒有這張 coupon 價錢都是一樣有 discount...........
**因為我見到現場有些 “講國語嘅強國人係度搶 coupon” 佢地又唔識聽又唔識講,沒法!
不過你千祈咪出醜,影響埋我地香港人咁醜怪!!!**
(因為現場真係有職員問我地係邊度嚟???我真不知點答好,我答我是 “中國人”,不過來自《香港》呢個特別不同地區域,職員笑了一笑,明白...明白晒職員個意思,他就就開始和我們放鬆傾計,介紹貨品給我!!!)

呢張是在美國 Camarillo 嘅 coach 店,職員派給我們的 discount coupon。
冇俾你都千祈不要問職員攞.........

呢張是在日本 AMI 嘅 coach 店,職員派給我的 discount coupon。


其中一部份敗回來和戰利品,另外還有些要待郵寄回來先可以睇到!!!

係呢度買咗好幾個袋,價錢平到你唔信,亦估不到可以平成咁!


這個真皮袋,真是超值!!!
**買到這個袋是有點特別》,當日在 coach 睇中了幾雙鞋,點知揾了好幾款都沒有我適合 size。
嗱!嗱!嗱!外國人做事好就是這樣《窩心》;她見服務唔到我......非常 sorry!就和我說給我介紹一個袋,我一定會鐘意................,這個袋現場是沒有放出來的,她是特地在 back office 拿出這個袋,她說出這個價時我都很咢然,這時同行者,都要求職員多取出一個給她,不過這個職員不太想,我開聲 "please.........one more",她才在極不願意再入 back office 多取出一個,這時有其他人走來問她再要這款袋,她巳經一支箭走咗.................,跟著另外一個職員靜靜和我說:這個袋在某些 retail shop 仍然賣緊原價 (記著!美國店款式會落後過亞洲區,所以不能在現在 retail shop 作比較!),這個袋真是 very very best price.......... 我唔知是否真是買到平嘢,不過這個價錢,這個袋,比起我在日本 AMI 原本想買一個新款女裝 皮製 wallet 不相伯仲.........


我原本想在美國 coach 揀禮物給未來 “新抱仔“ 因為實在太過老成,最終揀唔落手;所以卒知要留在日本 博一舖,係日本嘅 AMI Premium outlets 買,因為一早想揾 “粉紅” 系列,總覺得後生女用 coach 有點老成,都算好彩,揾到這款較 Q 嘅小袋!!!


若果好似以前要返工,會係呢度買十隻八隻不同款式手袋用嚟返工,不過巳經在半退休狀態,所以只買了這個小手袋!!!

呢個買來送俾自巳買餸嘅!哈哈哈!還會在偷雞情況下出席晚宴用.............不過甚麼也未決定!
這個買給自巳的小包包,這堆手袋中較平價的一個!!!


呢個袋係一開二㗎,小袋內放有一個可以擴張嘅大袋,又可以將個袋 part 番入大袋內!!!

**講開呢個袋,這個袋是我唯一可以在《美國及日本》嘅 outlets 都可以揾到嘅同款袋,不過顏色,美國就多一點,活力一點,料子也比日本的厚實很多,但價錢分別就好大!

美國 Outlets店買原價 US$148 discounted 大約 4.5% off 後 US$64.5 @7.8 即係約 HK$500.00
日本 Outlets店 竟然特價後折合港幣大約 HK$950元 差額有成 $450 元,我真係以為自巳睇錯㗎,問咗職員 2 次,結果都係一樣 discounted 後係大約 $12,000
YEN @0.078 = $936!!!
而且呢款日本嘅袋個料,仲冇美國買的咁厚實,美國嘅料真係好好多呀.........好彩啫!!!
**後來經我深入研究過,日本人好鐘意買呢種袋,所以不愁冇人買,故此無須太過減價。


可以一分二,再組再合體成為一個旅行袋!!!


這個真皮銀包,買給老公大爺!!!

好鐘意隻顏色,好特別!
講開這個 wallet,當日是 我一個鬼佬 uncle(佢本身是有錢仔,好識買嘢!) 帶我去呢個 outlets,他沒大興趣,所以大家就分開行,我在 coach 睇到這個銀包,覺得顏色好特別,加上裡面可以一拆二,分開用,所以決定買!!!
中午食晏就 meet 番 鬼佬 uncle,我給他看這個 wallet,他問我有冇第二隻顏色,我話唔知,不過現場只得一隻,因為二姐當時都想買,但巳經沒有這款 wallet 了...........
午餐後,uncle 他立即去到 coach,現場真是沒有了...............,但是 uncle 好聰明,把自己原來用開嗰個 wallet 給職員看,並告知職員,他用這款 wallet 巳用上 12 年,想買回一個同款式,(這時我才知道 原來 uncle 用開嗰款是一模一樣的..........),職員見到 uncle 是美國人,又是用開他們的牌子,叫 uncle 稍等一陣,在 back office 取出一款和 uncle 個 wallet 一模一樣銀包,而且是 uncle 用開的深啡色,uncle 相當高興,職員說:只此一個 (二姐想要,都係買不到.........),uncle 並立即俾錢.............
**不過職員同 uncle 講,這個 wellet 的質料同他原本用開的 wallet 物料是不同的,因為舊款的 皮 wellet 全個都是用《真皮》製作,但這款裡面的 detail 位只是仿皮............而且這款巳經是舊款,不會再出...............即係絕版喇!!!

不過 uncle 巳經很開心,因為 uncle 話自巳在 retail shop 揾了這個款多年了!!!
他說這個的價錢是他舊日買的只是 1/3 價錢,好平宜!!!


另外呢個袋係係日本 AMI Premium Outlets 嘅 Fossil 買嘅!
我係呢間店裡選擇緊手錶給仔仔,呢個袋因為質料好靚,價錢好平,所以都併買回來,不過相信適合襯冬季衣服多一點!!!

這個袋裡面是用 “真皮” 做,皮味非常重,真的好香皮味!
質料真係好靚!


這間都是我的至愛店必敗店!THE NORTH FACE。



我在這裡買咗好多件衫,其中兩件相當抵嘅(外套 & 羽絨)!!!
**本來有一件羽絨中褸,穿上身完全唔擁腫(好難買到羽絨穿上來係唔擁腫!),減價後好似才千二至千五元左右,不過我巳經有 2 件羽絨中,大褸,所以沒有購買,現在有點後悔..............

這件"童裝"羽絨背心 "2折",可能我瘦削,boy size "L",所以岩著...........
original price US$125
final price US$24.99 @7.8 = HK$195.00........二佰都唔駛,Yeah。。。
裡面仲有個秘密袋。


這件是我此行其中一件超鐘意的東西!
這是可以 1 分 2 的,抓毛 及 防風防水外套 (都是童裝 “L” size)!!!
可以拆開 2 件,粉紅抓毛及外套都可以獨立穿,六百幾,可以檔 2 件衫著!!!
真是超抵!!!
original US$185 “大約 4.5 折”
US$87.49 @7.8 = HK$682.00


我本身巳經有好幾件這些外套,曾經係日本嘅 Aigle 買過這些 “freeze 士” 外套,因為唔能夠拆開 “內膽”,係北京焗到跳舞...............

一直想買件,可以這樣拆開穿又要夠暖的 “freeze 士” 外套,不過件件都好大件一直買唔岩,我鐘意又很想要件《貼身》,今次買到這件童裝 Large size (最大童裝是 XL,你話美國幾多肥仔呢!),真係好好彩 “L”size,又平又岩身!!!

**我看過這款有類似嘅 “大人” 款,不過內膽顏色就唔靚,而且價錢又貴了好多!!!

個料真係好靚,係美國做給小朋友嘢嘅貼身衫褲材料不能亂嚟,因為除時告到你甩褲!!!


因為我買嘅係童裝 size,所以平到笑...............!
不知是好彩定唔好彩???!!!
**可能我個子瘦削,我平日都經常買童裝衫,哈哈哈!!!

UA 航班重要事項注意:
以上是瘋狂購物的收穫嘅一部份,因為在美國上 “UA” 航機,限重相當嚴謹 50kg,就只能寄倉50kg,多 1kg 都唔得,要立即開喼 off-load 物件,一係俾成 US$100 元美金 (不過唔係好肯定機場職員講...........過重係逐 kg 計數埋單,定只需付款 US100元埋單,就可以上機???),卒知在機場獊猝下 off-load 咗成 30 磅重量的東西,其餘的東西要由美國寄回來,哈!30kg,唯有托姐姐郵寄,
或者拜托姐姐新年帶回來..........!!!

回到家,老公大爺話,點解唔俾錢帶埋東西回來,一陣東西寄失了,就更加《得不賞失》!!!

嗚嗚嗚.................老公大爺你咪嚇我喇!!!

沒有留言:

張貼留言