2014年8月4日 星期一

自製皮革碎紙包

自製皮革碎銀包




早陣子接了個 Job,忙完一輪..............
終於閒下來,做做家務,發現老公大爺有一堆舊《工具》,係往日他做"皮革"時剩下來的工具............

上星期整完拖鞋,又想搞搞震,問準老公大爺可以玩他的做皮用具!上星期又到深水埗買些碎料,不過啲皮勁貴!!!

昨天老公大爺竟然買過一套做皮工具給我...............
淘寶訂,幾百塊,有成批工具!!!
我都唔知貴定平,不過老公大爺'話,佢地以前玩跟本冇咁多工具,哪個菱斬取待舊日開㝫逐個開方法,由其是哪個大木架,上起皮來方便很多!!!
依家加埋老公大爺舊底嘅工具,真係有排玩!!!

 吓!吓!吓!我諗住玩玩咋播,咁我會好大壓力㗎!!!
老公大爺話,佢用的做皮工具巳經過時...............云云!!!

唉!!!好驚。。。。

今天試做做小用品!
畫好草圖!

開皮,一點也不容易!以為用一般 cutter就可以𠝹開啲皮,點知都係要用到新買回來的開皮刀。。。

紙樣,開完皮,加上"彈弓片",就是全部材料!

在皮革底,先塗上一層皮油!

用"菱斬"開窿!
老公大爺話以前要逐個㝫逐個㝫釘,
淨係打㝫分分鐘搞 2 日........

開㝫,一陣攪掂!

這個《單線雙針》法,係做皮革上針方法,
冇人教就一定唔知!

這個木㗎好好用!



做好碎紙包個彈弓口,跟著就做最後步驟!
木㚒嘅用途就係方便上線,冇佢,好難搞! 


上好晒線,就是將皮邊打磨好!

磨完邊,就上皮邊油!



待皮邊油稍為乾,最後就是打磨皮邊,就完成!




第一次上線,就點不齊..............


好想整個彈弓頭的碎紙包很久了...............
用咗這舘軟身人造皮,手感不錯,而且估不到可以袋進很多零錢,方便我去市場買餸!!!


沒有留言:

張貼留言