2013年9月7日 星期六

America & Japan trip @ Macy's, Target, Haight street, Costco

trip~3@Macy's,Target, Haight street, Costco, 

今日起身,都是在家裡食早餐..............
都係《白烚蛋+Coffee》!!!




嚟咗幾日,都冇乜 shopping,所以今日唔行景點......正!
大姐姐車我地去到呢度!!!

唉!呢度又貴又老土!!!不去也吧.............






係香港揾咗好耐都揾唔到呢支 Lemon Reamrt,唉!竟然冇貨!!!

唔知點解大姐姐帶我地去睇呢個風車!!!



跟著再去咗呢個我《夢寐以求》Costco 度 shopping!!!
其實呢度我可以至少行半天或以上!!!


這裡想買的東西,基本上都可以買到!!!

大到呢...............

嚟之前,有 target 咗好幾樣嘢嚟買,雖然平,但係太大件,所以打消了念頭!!!


呢個都係我個 target,現場我連拎都拎唔起,幾平都冇用喇!

仲有顏色揀添.........


這款抄德國嘅車仔,係德國賣千幾二千蚊㗎!!!
這款車好輕㗎咋!!!
記得大約賣 US$20。

廁所都有得賣..........哈哈哈!!!

呢部嘢超平!!!


你看,咁大件貨,都有特別手推車,不過要自巳拎貨!

嘩!酒呀.............多到呢!!!

麵包!I like it.............

挑係當時食品,又平,又大隻,又好味!

煮西餐少不了的 Chicken Broth。


文具!


二姐買了這個..........

當然少不了有 “雪櫃,洗衣機 ” 賣喇!!!





跟著大姐姐就再帶我地去呢個據說是 SF,潮人區域!

**Haight Street
一到達這區,就有點緊張,因為這裡啲人相當《古靈精怪》,打扮好古怪,即係條脷訂啲訂,PUNK 頭,總之有點嚇人的打扮。姐姐話這裡好多 homeless 嘅人係,在街上居住!!!
**這裡是 SF 特色景點之一。






呢度有好多賣《水煙筒》嘅專門店㗎!!!












係 Haight Street 最搶鏡嘅景點!!!









這晚我們買了幾塊 “牛排” 回家煮!!!
外國地方嘅牛排,好平,好靚.............
這晚我煮了薯蓉,煎牛排,洋蔥伴蝶,再嚟一杯紅酒!!!


輕輕鬆鬆又一天.............

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 德德,好久沒聯絡................
      呢個 blog 好難搞,我搞咗好耐都唔知點做 setting..................
      到依家都《烏呢單刀》,慘情!!!

      刪除