2013年9月7日 星期六

America & Japan trip @ Farmer Market,Fisherman's Wharf, Lombard street

America & Japan trip @ Farmer Market,Fisherman's Wharf, Lombard street
trip @ Farmer Market, Fisherman's Wharf,Lombard street

因為昨晚向姐姐投訴,今朝姐姐乖乖地係屋企整早餐俾我地食!

這樽《波蘿果醬》是姐姐親自做!!!
駛唔駛咁大筒牛油呢...............






我早餐一向好簡單,只要了 “烚蛋”,多士,最緊要就是一杯咖啡就可
以!
簡簡單單的早餐!

早餐還有新鮮《覆盤子》!



早餐後,
姐姐車我地去了一個 Farmer Market。

這個應該是這裡嘅地標!!!




這個 Farmer Market 應該好受 SF 這裡的人歡迎,揾咗良久都沒法子找到車位,卒知要泊到好遠,泊完車要行成十幾分鐘先去到呢個 market。

一路行一路見到有街頭表演!





這裡的 Farmer Market 週圍都好多試食!











當時水果是《水蜜挑》,種類相當多,而且檔檔都有很多試食!



有機疏菜!




檔檔都幾乎賣水蜜桃!



平日睇外國廚師經常用到這種洋蔥,香港未有見過!




嘩!有機薯仔!



五顏六色的薯仔,老公大爺一定會很開心,實在是愛不惜手...............



這一檔是賣《生蠔》!




即開即食的生蠔!





價錢平!



用來點食生蠔嘅醬汁!




Tabasco 我的至愛!



出產資料!!!



介紹生蠔的出產資料!



排咗一輪隊,買咗一打,不錯,就是新鮮!



Yummy................



你看,隻隻都好肥美,實在唔係好夠喉...............



各款 smoke 食物!



煙三文魚!



呢包好似臘肉,哈哈哈!





這個都是這裡的地標!







這裡旁邊有個賣家品的小商場,一進入去,當眼處就是賣港女至愛心 

LC 家品!
其實美國以乎週圍賣嘅 LC 都是做緊特價,真係超平,但是實在太重,

沒法把這這東西抬回

家,實在心痛!






行完呢個 Farmer Market,沒取車,直接座單層巴士去《魚人碼頭》都

是嗰句,我巳經去過,這次實在是倍二姐去走走.................在遊客區座這些巴士,上車先買票!

**注意,不要掉咗啲車票,還要留意車票印有一個時間指示,你可

《免費》回程車座返轉頭嘅!








大約座都零廿分鐘,就會到咗這個 Pier 39,這裡就是漁人碼頭嘅一部

份,遊客專區,想人少

啲,就要再行遠一點,不過我沒有興............趣,因為太多人!














一路向入面行,有海獅睇!



啲海獅係度呱呱嘈!!!







最好唔好行咁近,有點臭味飄揚................哈哈哈!






美國人好鐘意紋身,連這裡遊客區都有紋身,我係呢度睇咗近 15 分

鐘,啲紋身師父都冇停過手,不停有人揀圖,等紋身師父紋身!!!


噫!好痛㗎................



一路紋,一路要抺血!!!




睇吓都痛!!!





你看,皮膚腫晒!!!






個紋身師父見我影相,係度 “古靈精怪” 扮樣俾我影呀!



Chok 樣 chok 到呀...........哈哈哈!!!



場內有表演!!!


這裡有間賣糖店!!!



品種相當多,不過糖不是我 “飛,佛”!!!







M&M corner












話說《糖》不是我 “飛。佛”,朱古力先係我嘅 “賣。飛。佛”!

係呢個漁人碼頭,買到一盒起過癮嘅朱古力!

TABASCO 嘅 辣椒味朱古力!




Spicy Dark Chocolate!



US$6.95,不算太貴!!!





跟著有點 Jet Lag,俾姐姐車到這裡,好似咩唔知 Art 乜义义,點都想

唔起個名!

據說這裡原本是古舊遺跡,不過經過 “三藩市” 大地震後,全部倒

塌!!!
最後由美國多個 “富商” 分別損錢起..............起咗好多年,先籌夠錢起

番同往日一樣的舊古蹟!!!


雖然好似冇乜睇頭,不過細心睇就感到哪種震撼感!!!








旁邊嘅小湖!















離開這裡,見到一輛很長的車,醒起曾經火燭,燒死了很多人!!!



得個長仔,真係好醜怪嘅《車》!!!



在美國多日來,只見到《菲律賓》籍的人在結婚時租用來作 “花車” 

用!!!



姐姐話,因為危險,美國人唔係好吼................




跟著被姐姐車到去一個無論是 “旅行團 或 自由行” 都會到的景點!!!




越行越斜...............


終於醒起,姐姐帶我地去邊!!!

大姐唔肯講,其實我巳經去過,係二姐不停問???




《曲街》係响 SF 好出名㗎,因為好斜,又有一條可行車嘅斜路!




因為太多人,太多車,所以車輛管制!!!




想挑戰自巳嘅車技,就先得排隊..............




我哋排隊行咗三次(你話唔塞車,有鬼喇!),大姐自巳揸一次,我就拍 

movie,跟著二姐挑戰一次,當然我都要揸番一次!

嘩!你都咪話唔驚呀,又咗呔,路又斜,又急轉,超刺激!!!不過略

為太過短!!!




你咪看好似這裡冇乜人,其實對面馬路企咗至少一,兩百人企係度爭位

影相,你信唔信呀???




呢啲就係《自駕遊》的優勢!!!




唔揸車!




揸完都唔夠喉,仲要落埋車影餐死!!!





這裡週圍都有警察維持自安................










望向相片中央位置,見不見有個島???

這個島看似平平無奇,不過若果你有看過《罪惡島》你就知這個島嘅歷

史!!!

這個是以前美國重販,死囚嘅監獄,聽說只得 1,2 個人能夠成功逃離

這個監獄!!!

《罪惡島》,是理安納度演嘅一套電影,有興趣者可以追看一番!!!




今日我和大姐倍二姐走訪了多個景點,最後我地決定買海鮮回家整!

這隻龍蝦有個慘淡嘅小故事...............一陣講你知!!!



去到買海鮮嘅超市,見到龍蝦才賣 US$7.99/100kg,似乎唔貴,

我地買了.......

4 隻龍蝦

4 隻大蟹

1 斤赤米蝦

1 斤芥蘭

2 罐龍蝦罐頭湯(只是罐頭湯,但味道相當味濃濃郁!)






隻隻蟹都好大隻!





龍蝦係在超市揀買咗全部最大隻嘅龍蝦..............



真係好大隻,一陣你就知有幾大隻‌!





赤米蝦是大姐姐想食嘅,香港買唔到咁大隻㗎!!!





因為好新鮮,所以全部都係用了些少鹽就《白烚》!




你看看隻蟹,大過一隻手掌






一隻大蝶,只能放 2 隻!!!哈哈哈!!!






先食蒸蟹





你看隻蟹,啲羔多到要用瓷匙食.....超正,啲羔超滑!
巳經唔理得啲 “膽固醇” 咁多喇,食咗至算!!!




跟著就上大家姐指定要食嘅赤米蝦,一樣又鮮又正



這個是我調的汁料,用來點蝦嘅!

其實大姐姐是我們三個中最好手藝的人,不過長居美國,所以將中國事

情忘得幾近 “一乾二淨”




跟住就係食我嘅至愛,龍蝦喇!!!







見不見到其中一隻龍蝦個殼爆裂開...............就係我正話講有個慘淡小故事,一陣食完龍蝶先講故仔給你聽!!!







點可以冇《酒》飲呢..............飲勝!!!



哈哈哈!!!大蟹生咗兩隻龍蝦箝!!!

大姐忙碌地招呼我地,我地就玩佢隻蟹!
蟹肉迫爆殼...............



超多蟹羔!!!




Yummy+ing.............



龍蝦頭啲羔,一樣又滑又鮮,未入口巳經流口水!!!


嘩!你看隻龍蝦箝,啲肉鮮到呀!!!

嘩!啲肉厚到呀............

啖啖肉!!!



龍蝦頭裡有幾多羔標晒出嚟!!!

掉隻龍蝦落罐頭湯,就變成真正《龍蝦湯》!!!



最新《龍蝦手厄》!!!






爆肉龍蝦!!!




爆肉蟹箝!!!










姐姐 high 到將龍蝦殼砌番隻縮水龍蝦呢...........


錯覺相,姐姐食到隻手變龍蝦,哈哈哈!!!



這隻龍蝦有個慘淡嘅小故事...............!!!
故事是從哪個不入廚房,
越幫越忙的二姐開始!
買咗海鮮返嚟就緊係要處理啲海鮮喇!!!
二姐知自巳唔識煮,所以就做 “小工”,佢提議自巳洗龍蝦............

全部嘅蟹同龍蝦,隻隻都生猛無比,大姐姐還差點給大蟹箝到隻手添.............
當二姐幫手洗龍蝦嘅時候,龍蝦梗係會郁喇,點知龍蝦一郁,二姐就手震,將隻龍蝦掉落地!
隻龍蝦就慘喇,這樣一跌,撻到《攤攤腰》...............
二姐一支箭走咗去不見人影,不理隻龍蝦,相當 “冇責任感” ...............
我從地上觀看這隻暈咗龍蝦嘅蝦鬚仍在動,所以古計他仍未死............

大姐姐說要影下來記念一吓呢隻龍蝦,也給二姐留念一吓!!!

龍蝦,真係對唔住!!!



爆殼呢隻就是二姐將佢幾乎撻死嗰隻龍蝦喇!!!



自食其果,就係咁解!!!



我地搞到廚房一塌糊塗!




好在有洗碗蝶機做...............




唔駛洗碗,我地就嘆水果喇!!!




美國啲水果,平到呢..............




雖然食完海鮮餐,飽到呢................

不過食生果又唔計!!!




晚上就在這裡傾計,傾到半夜三更!!!



這時才發現屋頂係有個窗,好靚呀!!!



完美的一天!!!

Thanks GOD..........

沒有留言:

張貼留言