2013年9月7日 星期六

America & Japan trip @ Golden Gate Bridge


這篇原本是在雅虎寫嘅遊記..............依家又重新要在這裡再出現!
America & Japan trip @ Golden Gate Bridge
經過很多折騰,今日終於飛 SF,自從姐姐搬到 SF 後,跟本沒有假期可以去探探她!

早上機...瞓醒。起身。輕輕鬆鬆到機場!

滋滋由由 check-in,他他條條去食個早餐。
再等上機..............!!!






飛咗大約 13.5小時,到達 SF 都是早上來!好在上機冇耐隊了兩支小紅酒,瞓得不錯!!!
嘩!落機時屈到週身骨痛,真的年幾大,好在見到大姐來接機,整個人都醒晒...............

由姐姐做《柴可夫》司機,去到姐姐居位嘅地方,嘩!才知道大成咁!!!
泊著 幾輛私家車..........
嘩!我問姐姐駛唔駛咁多車呀?佢話我求其揀,鐘意嗰駕查嗰駕,求期除便泊位,就得!!!你話有多正!!!





附近環境!

姐姐住得較高,所以屋內,屋外,都一望無際!!!
令人《心曠神怡》,唯一就是山上非常大風,沒法子在屋外企多一陣,風大到,只要不按著帽子,披肩,都一定會被風吹走,所以要急急腳入屋!

嘩!淨係走廊都難望到尾............離譜!

客廳一角!點解張張櫈都唔同樣嘅???

用膳的餐枱!
哈!大到好似飯堂般..............!!!


放底行理,梳洗過後,姐姐就駕車去飲茶!
其實好奇怪,我地由香港去美國,梗係想食《西式》早餐,哈哈哈!!!姐姐竟然帶我們去飲茶,姐姐說:平日他好少去飲茶,可能姐姐平日和外國人混在一起,絕少去飲茶,港式奶茶!


飲完茶,姐姐就駕車帶我們到《金門橋》,其實我以前以經去過 SF,LV,LA,不過二姐沒有去過呢度,所以只好跟大隊走................






我以前來這個金門橋時,兩旁是沒有圍欄的,不過真的太多人在這裡跳橋,所以政府最終決定在整條橋旁加裝高高的圍欄,所以以經不如從前的美...........


五點幾,六點。。。姐姐巳車我地去食晚飯,又係唐人街,食飯!唉!!!


因為 jet lag,這天就打道回府,一早上牀!

沒有留言:

張貼留言