2013年12月20日 星期五

支竹羊腩煲

天氣突然話凍就凍,醒起巳經有好幾年沒有整羊腩煲了.......
以前工作忙碌,跟本無暇炆羊腩呢啲食物!!!
好開心,買到好靚嘅羊腩!!!
腩排肥瘦肉都間得好均勻!!!

材料:
羊腩                  約斤半
靚支竹              $20 (豆腐店買,不是一包包,炸或乾哪些,這
                          是老人家傳承下來指定的。)
馬蹄                  $15 (要揾嗰啲檔口可以揀嘅,仲要係選乾身,
                          不要買濕汭汭嗰啲,好易爛嘅!) 
**處理馬蹄,批皮後,未用前記緊先要浸在水𥚃,否則好易變黄變銹。
大蒜(京蔥)      1~2棵都得 (用嚟去羊羶味)
蔥                     2~3棵
羗                     可以多一點,大約半湯碗,要厚切一片片!
果皮                 2 片(浸軟,刮去瓤)
蒜頭                1 整隻 (去衣,刴碎)
冰糖                大約半隻蛋 (加多減少要自行調節)
南乳                約一片
麵豉醬            約一湯匙
*南乳及麵豉醬,多少因腩份量加多或減少..........
紹興酒            用來乾爆羊腩去半羶味
白酒                調味用
生抽,老抽    各一湯匙
鹽                    適量


我買羊腩多數會分買 2 種!
半份羊腩排,半份羊腩嘅腩!
我自巳比較鐘意有骨嘅羊排,最好還要夾著軟骨哪些,就是我的至愛!


羗要切厚片,還要先走油,咁啲羗先又香又辣,炆起羊腩時個好香嘅㗎!

馬蹄,批皮後,未煮前要先浸水裡,減低銹黄的出現。

全部材料!


我比較喜歡買 “達利” 這款南乳,味道是我買開最岩口味嘅!

馬蹄要浸住水。

這款“支竹”是最好味,煮得耐都不會溶或碎之外,而且越煮越滑,好好味㗎!最緊要呢種支竹,唔會好似炸過支竹咁肥脷。

京蔥係教我煮羊腩嘅老人家教我加入羊腩一齊煮,話會去羊羶味!




紹興酒用來乾爆羊腩用,
孖蒸用來煮用,
不要弄錯!
煮法:
**老人家教嘅竅門!!!**
先要白鑊爆羊腩!!!

白鑊爆羊腩!燒熱油鑊,不用下油!


目的先迫出血水。

將羊腩,猛火不停爆!

秘技:
將羊腩都爆到覺得略為熟,就下紹酒,好似平日灒酒咁,多下一點無防!
**這個是羊腩去除羊羶味的竅門!

灒完酒,再炒到有點出水,就可以加水!蓋上蓋.........煮滚!

待水滾後,就要 將剛煮過的水,倒走,不留!

跟著要將煮過嘅羊腩沖水,目的要去除羊腩面上血水漬及肥油漬!

略煮過嘅羊腩,倒去滾過嘅水,清乾淨,略為瀝乾水份,就可以炆喇!

起鑊下多一點油先半煎炸羗至金黄色。

盛起,待用!

炸過羗後,不用洗鑊,下蒜頭續爆香。

再加入 南乳 及 麵豉醬!

記緊要爆香南乳,略變成醬般,帶杰一點!

就可以加入羊腩,爆香。

大約舊舊嘅羊腩都要黏到乳麵豉醬就差不多喇,爆炒勻後

就加入孖蒸!

加入孖蒸後,就會聞到好香好香㗎喇。

再下羗片,京蔥,蔥!

加入果皮!

再加入馬蹄!

冰糖!

將材料,都加入後,就要加上湯或清水,開始炆喇!

待煮滾後,我就轉煲去炆羊腩!
這時就會下生抽,老抽,鹽等調味。

炆羊腩,我若果有時間係會分段炆。滾後會先用中大火炆 30 分鐘(其間要留意水份是否會煲乾咗,我呢個煲,調到幾細火都會好鬼滾㗎!要小心。。。),跟住熄火,不要開蓋,由他焗佢。
**若果冇咁多時間,就可以直接炆約 1.5 hrs。

當羊腩煲稍為攤凍後,我就再用中慢火炆佢約 45 min,不過都視乎佢羊肉質感決定最後時間,我唔鐘意太稔,又唔想太硬,所以一路炆,會一路 check 住煲羊腩炆夠火喉未。
炆好後,試岩味,就可以上枱!
後記**
因為哪天食飯時氣温巳跌到得 9°,所以用 gas 爐熱著吃.........
一開飯,大家就興高彩烈地去擦擦擦,又加菜,又點腐乳醬..................好味!好味!

就係咁,我就忘記影下我煲羊腩相,激死我,我炆得好靚!

沒有留言:

張貼留言