2013年12月24日 星期二

聖誕禮物!

今日一早出城打波,一如過往,同老公大爺死過...................
點知勁得滯,將塊只用了半年嘅球拍,咁就打爛咗............
激死我...........
有冇咁渣呀,塊拍!!!

唉!揾人拉過線,最少都兩百幾鬼,無端端要駛$,激死!
還在想,要盡快拎去拉線,但係又揾岩假期,繁忙日子,正在想如何時偷些時間揾塊拍..................

點知老公大爺放工回來,給我帶來《聖誕禮物》,原來他一早就買咗塊羽毛球拍做聖誕禮物,雖然不是名貴的禮物,但係點估到今朝打波,我就《咁岩得咁橋》打爛塊.............

我很有理由懷疑,老公大爺佢打登剪爛羽毛球拍喇!
但係老公大爺唔係會做呢啲無謂嘢嘅人!
只能講,我同老公真係心靈相通喇!!!



沒有留言:

張貼留言