2014年1月15日 星期三

自己開水仙 2014 (去芯片法!) Update

8/01/2014 割水仙...

辛苦晒老公大爺係花墟抱回來的一整盒水仙喇!!!
這張巳經是割水仙後,第 7 日相片! 


一直帶著病過冬,過年................poor of me!!!

辛苦晒,老公大爺由花墟抱回來,送我一盒《水仙》!!!

咨詢了很多人,今年應該咩日子開水仙?
有人答:初六
也有人話:初十!覺得初十才去割水仙,就有點太冒險了!

推算往年我在初六,開水仙,發覺年廿八巳經標出微微花,本來個個都話《大年初一》就會撐開晒,剛好!但我偏偏想在大年初一才準備微微開花,心情會好一點呢................
加上今年是有《年三十晚》所以我今年決定冒險推遲了 2 天才開水仙,計落都只是推遲了 "一天" 而已。。。。

竅門:
我開水仙,和一些人割水仙有點不同!其實往年巳經在 yahoo blog 講過,不過哪該死的 yahoo blog 執笠,所以要重新介紹過!今年還拍埋 video,不過唔知點解上唔到 blogger,所以不能同網友分享,poor of me again............

**我有一個特別方法會做,就是㑹在割開水仙後,會取出塊藏在水仙中心位置嘅《芯片》,這個是有位高人多年前教授過我,但現在我發覺極少數人會做這個動作。
起初我不明白,點解要辛苦地要在水仙頭裡抆走哪片'芯片'?不過我一直都有做這個動作,發覺抆走水仙裡的芯片,水仙開起來無疑是寬鬆了一點,而且開起來,水仙就會互相借位,這個情況,只會在多花錩時才會發覺,當然若果水仙標花錩少的狀態,這個抆花芯動作,可能多餘了!


今年老公大爺送來的水仙頭,好似幾大隻!
且比起往年少了一些 (往年真的買得太多了)!!!
開工大吉!
另要預備好:
一把開水仙《刀》
一條濕毛巾
一隻盤(要套上一隻袋,只是方便清理!)
一個可以放好割好的水仙。
醫生用嘅膠手套 1~2 對

逐隻割............有排攪!

要拿走水仙底嘅泥........

抆走泥後,就要將面層啡色哪層衣要撕走,這個動作實在容易,固不作介紹!
撕去衣後,就要兩邊摸摸,哪裡就"軟㝝㝝"感覺,
就可以順著落刀!
**還要提一提(因為沒有影底相):去完衣後,記緊要割走水仙頭底部又乾又黑抆抆底衣,要刮到差不多見'白',因為要刮淨好,出來的根會好一點!

當你摸到軟㝝㝝位置,不要一刀割開,最好一兩層,一兩層刮下去,小心傷到花錩!因為有時啲花錩好古憾,會藏在底層某些位置,所以要小心一層一層咁刮下去!!!

見到嗎?若果我一刀割下去,就會傷到古憾花錩...........
有時啲水仙頭係實啲啲㗎,係完全摸不到有軟㝝㝝位置,咁就要靠古,靠小心落刀...........

當 2 邊都割到八八九九,試吓輕輕按一按個水仙頭,等佢自巳鬆開一點!

揾到藏在正中嘅芯片,就要用《陰力》將塊芯片抆出,唔係咁易㗎,要好小心㗎,否則就會傷到啲花錩㗎!!!
一次拉唔到,不要夾硬嚟,要慢慢同佢死過!!!

拉到喇!
有時若果個水仙頭好實啲啲,可能只能抆出一半或者一塊細細的,就要慢慢到伸手入去再抆,若果冇信心,就不要夾硬嚟!我都會有放棄情況㗎...........

呢塊就係很久前嘅高人教我,開水仙要將中間塊《芯片》取出,據說開出來的水仙花就會靚好多㗎!!!
就係呢塊嘢,攪到我手指頭好痛!!!

可能我本身又唔舒服又唔夠力,所以同水仙博鬥後,成身散晒!

看到嗎?取走芯片後,理論上多出好多虛位,所以高人教落應該錯不了太多!!!
每次抆走塊芯片,就會自然好開心!!!
今年老公大爺買回來的水仙頭,個樣唔錯!!!都幾大隻!!!
開晒喇,當我完成最後一隻水仙頭後,一望出街才發覺外面幾乎黑齊了!
由中午開水仙到黄昏,嘩!真係唔係咁易㗎!!!

跟著浸佢 48 小時,水最好要浸過面!
浸完 2 日 2 夜後,嗰啲水,你會發現好多潺,好鬼核突,
哈哈哈!!!好彩係老公大爺幫我攪掂啫!!!
嘩!浸完 48 小時後,就要洗白白,沖乾淨涼之後,就要找其他嘅盤,將水仙放入,等佢慢慢出筋喇!!!

我較崇尚自然,所以沒有落"矮仔粉"!!!

跟著就是每天一早同啲水仙頭洗白白,跟住放出花架上曬曬太陽,不過今年冇乜太陽................

依家就係每天等待,每天擔心等佢啲花錩標長喇。。。。。

每天早上同水仙頭洗完白白後,就將水仙搬出窗外曬太陽,晚上將水仙搬返入屋,因為怕晚上外面天氣太冷,凍親啲水仙寶寶!!!

16/01/2014,12~16º
今日天氣普通,陽光一般"弱"...............





抽其中最高嘅四棵"花錩",影相作紀錄,大約在 10~11cm左右。

過去一星期,天氣都徘徊在 12-13º  ~ 16-19º,天氣早上清涼,日間和暖,距離新年還有 10 天,不知趕不趕得切開花!?

21/01/2014,13~17º
今日天氣普通,陽光一般"弱"...............








睇到相片間呎比例,過去約一星期,可以睇到由 10~12 cm,大約長高了 3~5 cm。
因為我家長期沒有太陽入屋,加上近日天氣算是寒冷,所以生長較一般,記得上一年度,最後一星期,利用太陽光燈厄過啲水仙兩,三天,所以在年廿九巳開花,今年沒有打算再騙啲水仙,希望佢自由地生長.............

22/01/2014,11~16º
今日天氣普通,陽光一般"弱"...............
今朝同啲水仙沖涼,發覺啲花冧巳《標》咗出來...............







我屋企長年累月都冇乜太陽射到,所以水仙都會生得很高!

唉!


沒有留言:

張貼留言