2014年3月25日 星期二

2048

題目叫 2048.............
其實是一隻 game,一隻簡易考腦筋又沒有壓力的小遊戲!

推薦這隻小遊戲!
Game name :2048!


二姐工作既緊張又大壓力,所以無論座車,座船,只要一閒著下來,就會見到二姐拿出手機玩,是標準 game 迷!!!

我從來都不喜歡玩 game 因為太緊張 "腦部能量跟本負擔唔到";往日工作巳經忙透了,有空閒下來,我情願靜下來座座聽聽 music,又或樁下眼瞓,睇下書,或者無意識地睇睇電視,算是輕鬆一吓!!!

退下火線來,覺得自巳沒有了以前的精叻,也發覺自巳蠢了很多..............
為了 keep 住自巳個腦筋,一直買 sudoku (數獨遊戲) 書玩,係咁做,我唔係咁鐘意用電腦玩,覺得用筆玩最實在,不過覺得花費很大.............,書櫃裡塞滿玩完嘅數獨書!!!唉!

早幾天仔大爺說:媽媽,介紹一隻小遊戲給你玩,吓!硬不想,要用手機 download 下來,唉!見係仔大爺介紹,唯有頂硬上玩玩...............

**題外話
上年見身邊所有人都瘋狂地玩 "angry bird",都不能令我《動過心》!!!

嘩!今次不玩還不玩,玩下來實在停唔到手.................

呢隻 game 我覺得好岩老人家玩 (不過仔大爺話他和他的後生朋友們都好鐘意玩呢隻 game),這小遊戲沒有太兇狠程式,不過絕對訓練小腦筋!

我自巳在 i-pad download 了另一隻帶顏色玩的 game,方便自巳分析,沒用仔大爺介紹同一款!我諗是易玩一點卦...........

玩了好幾天,仔大爺昨晚才告知點解隻 game 叫 2048,原來玩到分數到 2048,就會勝出,可以到下一步................
昨晚仔大爺放工回來,見我打到咁高分都嚇了一跳,他說:他的分數還差過我 "千幾分數"!!!

哈哈哈...............
剛打到去 《2048》, win win 了!!!

嘩...哈...哈...哈...哈...

沒有留言:

張貼留言