2014年4月17日 星期四

禮物

還有兩星期才是結婚週年紀念................




晚飯後,座在梳化上網,老公大爺把面容鬼鬼馬馬咁突然移近我面前,見他雙手放在後面,以為他準備突襲。。。電光火石間覺得他定是收起了一些東西來嚇我。。。四腳蛇,蟑螂,鮮忌廉...........因為每次我都會嚇到o依哇鬼叫,他就樂得整晚快活!
直覺我先一縮,用手一推,準備定一個飛身 side kick.........

冷不防今次送上一個禮物《智能電話》................
又羞愧,又驚喜,又納悶!!!

羞愧。。。是自巳用心不良!
驚喜是。。。無端端 點解 會有禮物收
**註解:老公大爺絕少在任何特別節日送禮物,因為他是個喜歡送禮物是就會突擊送出禮物,每次都會加倍令我《喜出望外》的!!!
納悶。。。就是一個新款"智能"小玩意,即是我必花一段長時間要重新學習駛用新事物喇.....poor me!!!

先說說題外話:
自從由職場退下來,每天不用見人,用不著每天打扮得花之招展,不用手揸名牌手袋,不須穿著名店套裝,不要換新款電話.............樂透了!

你可以話我冇內涵,或者思想過於迂腐,甚至是天真..........

10年前我試過一個 interview 後,老闆直接通知我上班,不過就對我說,我以前的公司都是有規摸,他的公司只是中小企,衣著只需要 causal wear 便可(當天見工梗係有咁行就著到咁行喇!),大喜,從未試過天天便服日嘅,當然按著做,第一天就牛記笠記上班,返了 3 日工,不同部門的一個女同事在 pantry 笑我,你天天著到去街市買餸咁,真係舒服喇,聽落沒甚麼,不過明顯話裡有骨落地是絕對沒錯了...........
實在關你鬼事咩,八婆!
老實說,我對自己著衫有絕對《把握》,要斯文我有斯文,要大方,我有大方,要有型,我絕對有型........!
唉!無言,我往日上班只穿 suit,我啲套裝套套都不平宜,原來她/他門所謂嘅牛記笠記就是一千元 T-shirt 二千元一條 jeans,三千蚊對波鞋...........
Oh May GOD!!!這班人只懂用 $ 來衡量別人衣著。

自我反醒,我天天貼近老闆工作,是否要先向這方向檢討一吓呢?就這樣我得利用一個週未置過些所謂嘅平民《牛記笠記》,我還要青出於藍,穿得俾這班多口人仕更加出色,要穩住一班八公八婆口沬,希望使他門收口,不過最後都是成為他/她門的《衣著品味而指手劃腳》,因為她們都比下去............想話你知,師奶都可以型到《冇朋友》㗎,要型,要鬥夠膽穿潮服,你絕對唔係我對手,最緊要係我買衫嘅錢會全數由老公大爺負責埋單嘅(因為佢唔鐘意有人蝦我!),這就是我的優勢。。。我除了冇信心著裙外!你地跟本奈我唔何.....

唔好意思,我所遇上的職場就是這樣,一直殺戮到我決定退下來為止,才知道甚麼是《生活》。

言歸正傳........
歸於平淡,無須天天競選《世界小姐》,不過現在平日外出買餸都一定衣著光鮮 (呢樣是學習巳過身的奶奶.........這是家教!),現在是隨心隨意的整齊就得哪種!
手裡揸住隻普普通通嘅手機,就好了!!!

記得多年前蘋果店出了第一代 i-phone,老公巳經送給我,但我不懂用,覺得好辛苦,對於工作繁忙的我越簡單就簡越令我舒坦;雖然日後慢慢都習慣了...........

大大話話展轉地用過幾十款新款手機,真的,因為老公大爺最鐘意換電話,只要他覺得哪部機想用,他就會換手機,為了滿足他玩電話心態,我一年四季都有很多無數驚喜..........

好在這 2 年終於慢下來,只是真想玩電話才換機,當然我都是第一受益人.................

還未到週年紀念,問老公大爺為何不留到哪天紀念日才送給我作紀念呢?
他說:心急,想我在這個復活節假期陪著我用部新電話,又可以陪我去買手機套,可以慢慢楝到岩心水!!!

這樣窩心的說話,怎能不使我《愛死你》老公大爺......你呢?

不過我手仔細細,拿起部這部《超大mon》就的不習慣,好似總不能揸隱在手裡,好驚揸唔實,跌咗部機落地!!!
我好難咁學識用 samsung 電話,依家又要學過用 LG,對於現在是一個切頭切尾的師奶來說,確之言有點難度!

然而。。。老公大爺,我好鐘意部電話,多謝晒你,我會好好地學習用部新機㗎喇!!!
僅僅撐開見到我啲手指,真係有點太大部,老公大爺話,依家全部都係咁大部㗎喇...............
硬係覺得自己好似著咗件 XL 碼嘅衫咁!


沒有留言:

張貼留言