2014年4月9日 星期三

生活記趣 之 買橙記

記錄我日常見聞!

買橙記!
先看看楝橙心得:
橙皮要有光澤,墜手,最緊要橙底部《篤》位有爆口,這樣買來的橙會較有保障!!!
左邊這隻$6.0/pc
右邊這隻$9.5/pc
大小實在很明顯

先說個小故事。。。
從前照顧家中的狗大爺期間,我只會偏心買《蘋果》作為家人的飯後果...............
小狗由手掌心養至成 25 磅的寶貝狗大爺,13年間,我為了我的心肝寶貝,平日只會買蘋果,偶爾夏天就會買《西瓜》給狗大爺品嘗,完完全全是按照狗大爺口味的喜好而定!

兩年半前,我開始唔需要再買蘋果回家了.................

近日物價高漲!
橙價由三,四塊,漲價到幾乎十塊錢一隻!
早陣子在 "百X超市",最貴是 $27.9/4 pcs 每個橙就要差不多 $7.00 / pc,巳經覺得很"貴"了。

點知近兩星期,橙價不斷標升!!!
路經街上水果檔,見到"橙"都幾大隻,不過就要賣到$8.00/pc,肉痛都要買.....,檔主很不滿我在揀選她的橙,老實講我還未很接受這些橙要漲價到哪麼貴,到我付款時,一共買了 12 隻《橙大爺》檔主才勉強笑笑,我回敬她說,若果揀選到一隻爛橙,我就心痛。。。

今日我買了 9 隻大橙 (48個裝一箱的大橙),就成 $9.5/隻。

真的肉痛死我...............
特登放罐可口可樂,看看大橙的比例!!!
我選購大橙時,雖然肉痛,不過果然《貴得很有價值》,不單止多水多汁,而且真的很甜!
平日買哪些約 六,七 塊錢的,總有 1~2 隻,唔係冇味,就係乾水。

計落大橙唔算真係貴!!!因為我對選擇《好》橙 是絕對有信心...............

當然我我都付出了很多學費!!!

温馨提示:
就係呢個篤篤,揀呢種,多數都會甜或多汁.............


沒有留言:

張貼留言