2014年4月30日 星期三

熄電視了.........

打從家裡有彩色電視開始,印象中。。。只要晚上在家裡,幾近百份之九十九點九...............家中必定開住 "大婆台" 追看每一套劇集!!!

無論大婆台的製作,好 或 不好,都會天天看!
由細到大我都沒有追星習慣。。。
不過熟口熟悉面的藝員,就好似家裡的成員一樣,天天都關心他們,只要是在大婆台出現的藝員......無論主要角色,或者是大配角,又或者是綠葉角色,個個我都留意,生活上巳成習慣!!!

老實講,我不介意大婆台買別的《好》作製廣播,只要不是天天月月年年,間唔鐘。。。好似《鐵齒銅牙紀曉楠,大宅門.........等等等等》的誠意製作,一樣欣然接受!

不過由 28/04/2014~8:30 哪套"西遊記"開始,正正式式實在令我死心了!!!
老實講,我都不介意 "重複又重複" 去睇我巳經睇咗《一萬九千幾次》嘅故事...........

不過呢套西遊記裡面嘅角色,實在想嘔,從來沒有見過劇集裡的人主要角色 咁咁咁 醜樣..............真係超核突!!!

由 28/04/2014 開始我竟然選擇《熄電視》.................

香港巳經不香港,無 X 巳經不 無 X!!!

從始晚上要學習揾其他生活,或者聽聽音樂,收音機都應該是不錯的選擇!!!

不知這是好開始,定或是意味著香港真的是 the city is dieing。



沒有留言:

張貼留言