2014年7月20日 星期日

自製黑糖蜜

想整 outback 黑糖麥包,才發現家裡沒有黑糖蜜!
唯有先弄好《黑糖蜜》,好在家裡長備這些簡單材料。。。

平日弄好的黑糖蜜............
可以用來加入咖啡裡,令早上一杯咖啡增添一天活力來源!
做麵包!
做戚風蛋糕!
聖誕就更加可以用來做《彊餅人》...............
有時食士多啤梨我都會用來點黑糖蜜,比起錬奶更好味!

總之一樽簡單黑糖蜜,用途多多,更加可以令食物增添色彩!
這就是弄好的黑糖蜜!!!

攤凍後,就可以放入雪櫃!!!
做好黑糖蜜後,急不及待立即搓了個黑糖麥包!!!


材料:
黑糖                 150g
白開水             150g
蜜芽糖             2 湯匙
蜜糖                 2 湯匙

做法:
備好煲,加入黑糖,白開水,蜜芽糖,用中慢火煮溶,大約 10~15 min. (視乎爐火大小而定) 煮到黑糖漿有點稠稠杰杰,待發出點點焦糖味,就可以熄火,千萬不能煮燶!
待黑糖蜜降温後,再加入蜜糖拌勻即可!!!
完全攤凍後就可以放入雪櫃!
我一次不會做太多,因為沒有防腐劑,始終不好放太久!
**我以前在烘焙店買散樽裝,擺放半年至九個月在雪櫃都唔壞,想必很多化學劑,驚驚,自此都是盡量自家製做!!!
全部材料!尋常喜歡煮嘢食的廚房都應該有的物資!!!
雖然會上爐煲,但我唔想加在黑糖及蜜芽糖裡加入生水,所以會用白開水!
每朝都會用上 "黑糖+三温糖" 沖咖啡,所以我家裡必定會有黑糖!

今次特地試這樽黑糖!
蜜糖 及 麥芽糖!
兩種糖都有自巳本份,所以都要加入!

先在煲內加入 黑糖,白開水,麥芽糖!
才移上爐上,中慢火煮!

其間最好用匙略為拌勻至黑糖溶解!

煮到覺得稠杰後,就可以離火,小心煲得過焦!
用匙羮試試"慢流"左右,就可以!
煲出來,顏色很 smooth,好靚!

攤凍後,就將蜜糖拌入!
**蜜糖唔能夠受熱,緊記!!!

加入蜜糖後,要完全拌勻!!!

最後量出這個份量,大約 280g 左右。

待完全攤凍後.........

蓋上蓋,就是送回雪櫃裡!
後記:
我在弄好黑糖蜜後,立即做了一次 Outback 黑糖麥包!
有興趣可到以下網頁做 outback 黑糖麥包做法:-
http://cocomycook.blogspot.hk/2013/11/outback.html

量好份量後,加入新鮮出爐自家製《黑糖蜜》!
我加入粗麥粉及乾麥片,所以麵糰表面粗粗o鞋o鞋像火山!

發酵後,幾靚!



發酵完成,準備入爐!



後後記:
我孤寒,落得太少黑糖蜜,個麥包略為淡了點,但是相當鬆軟,好味!!!

沒有留言:

張貼留言