2015年1月17日 星期六

自家製清湯腩

上週末,和老公大爺四出揾嘢食。。。
本來想食清湯腩,客滿;卒知求期去了一間近十多年都未食過咁差的食肆,實在令人沮喪。

回家途中,老公大爺說:幾時可以弄餐 "清湯腩" 給他品嘗一吓?
當然可以!!!

終於買到不錯 "坑腩"!!! 


做清湯腩其實不難,做清湯底只是各施各法,最困難就是如何炆起來,不能過嚡,也不能過腍,要有咬口就是!!!

清湯腩材料極奇簡單:約 4 人份量
牛坑腩 或 崩沙腩          $150 (今次買唔到崩沙腩,有點失望)
蘿蔔                                1 個
~ 蘿蔔選重身,最好選身圓碌碌,因為要多刨幾層外皮,才不會有柴皮起渣情況,留意!

清湯底白鹵水料:
草果         1 粒
八角         2 粒
月桂         1 塊
黑糊椒     一茶匙 (十零廿粒,純粹提味)
香葉         3~4塊
甘草         1 片
薑片         3~4 片
蔥            適量 (上蝶時灑上面!)
果皮       1/4 片(一般是沒有加,但加些少果皮,會有意想不到效果,但千祈不能下過多,否則牛腩會帶苦味!)
冰糖       適量
鹽           適量
上湯       史雲生清雞湯一盒
熱水       約 1~2 杯 (加入上湯後,若不夠,就加入熱水至蓋過牛腩便可,所以不能肯定加幾多熱水)

**以上所有香料宜少不而過多,因為過多會蓋了牛腩鮮味!

做法:
2片薑加水,先將牛腩汆水,再清洗後,備用。
將所有香料加入上湯,煲滾後,加入巳汆水牛腩,加入薑片,冰糖,鹽,中大火炆 45 min 後 "熄火,焗至湯料至和暖,再開火翻滾,熄火",我一共做了 4 次,最後試食一塊牛腩,覺得再做一次,剛好................。
跟著取出牛腩,(若果是一整片崩沙腩),這時趁煲蘿蔔時就先將一整片牛肺切件。
留湯再加入巳去皮切件蘿蔔。
煲腍蘿蔔後,加入牛腩翻滾,便可上枱。
**我是將 牛腩 和蘿蔔 分開煮!但不會影響兩者味道!
簡單材料!
調味材料











我鐘意食帶皮啲牛坑腩,今次買唔到崩沙腩! 
草果要先拍碎!所有白鹵水材料,宜少不宜過多!
這隻蘿蔔樣很衰,不過肥嘟嘟,㘣碌碌,相當甜,沒有渣,超甜,正好配會我煲牛腩!
well well well,完成了,肉質剛好,不過腍,有咬口,正!!!
老公大爺叫我去開檔!大話精,鬼信你!
我先冇咁蠢,這煲清湯腩弄了我一整天,因為我不是煲他兩粒鐘,我是以焗方式去炆牛坑腩,弄了我一整天!!!


最後:剩下來的牛腩清湯,我用一些來烚了一蝶白菜。
再剩下來的清湯,第二天又買了一隻蘿蔔做湯...............正!

沒有留言:

張貼留言