2015年1月8日 星期四

歌賦街茶檔

一份令人感動的碎牛蛋治.............

有事要到中上環走一趟..............
罕有地外出食早餐,今次選擇去歌賦街茶檔!
點解話令人感動!一份簡簡單單的"碎牛蛋治",麵包軟稔,煎出來的碎牛蛋,送到上枱時,入口時仍隱約流出蛋汁,但不會影響咬口,又正!又窩心!
還有我 order 的駌鴦茶走少甜,一般茶餐廳 99% 都一定會過甜,好少做到真正少甜;呢呢呢。。。呢度就做到喇!
一直知道這檔口的人特別寸口!!!
座下來不夠廿分鐘,就分別給三個"靚姐",寸到一橦都冇,完全沒法還咀.............
老公大爺 order 了馳名'蕃茄鮮牛麵'+奶茶。
我就簡單得多一份碎牛治+一杯駌鴦走少甜。
第一寸:
不到 2 分鐘,茶未到,老公大爺碗 蕃茄鮮牛麵就先送到,冇幾河!老公大爺食咗半碗麵,連杯茶都未到,我就笑笑口問靚姐,噫!杯茶還未到(大約 10 min 後),靚姐話:都未沖好,梗係未到喇,無言!!!係播,你講得岩,未沖好,梗係上唔到枱喇!
第二寸:
好喇成 10 min 後,另一個靚姐送來 奶茶 同 駌鴦走,盤內共放三杯,我幫手拿出,點知靚姐話,呢杯唔係你㗎。。。又唔識,搞搞震,哈哈哈!!!死未,幫手都要鬧。
第三寸:
我電話响,在袋裡拿出聽電話時,一併把袋內手巾仔掉出,我拾回手巾仔,用力拍手巾仔上污穢,點知身旁第三個靚姐話,駛乜咁大力拍呀,你條手巾仔乾淨㗎嗎。。。係,本身乾淨,但是掉到地上後又點會乾淨呢,我用來抺咀㗎,我有咩做錯呢,哈哈哈!!!

我對這 20 min 經歷,一點也沒有不快,因為這就嘅純真又地道的《人情味》,俾人寸都寸得心花路放,所以檔口呀姐點寸,都像是一種窩心經歷,點都鐘意返嚟俾人鬧。。。!

一天好的開始,就靠一份又地道又簡單又美味的早餐!!!
今日還能嘗到舊香港味道,自覺很幸福!!!

多謝香港!!!

沒有留言:

張貼留言