2013年11月29日 星期五

自製蜜汁义燒!!!

更上一層樓的蜜汁义燒...................


點解說自家製烤义燒 “更上一層樓”.................. !

材料及做法,可到以下的網站參考:~
蜜汁义燒


因為一直買不到岩心水的豬肉,今次給我碰到幾片我自巳合心意的梅頭豬肉,內裡間著一點筋,一點肥,這是我一直想找的。
看看點點肥肉縱橫交錯,烤起來,肥肉在烤焗的過程中,將肥汁都迫了出來,因此肉質就能銷著肉旁不斷被補給,這就是我的謬誤!!!哈哈哈!!!

真係唔講得少,一舊適合的肉才能烤焗一塊靚义燒!!!

醃了 24 小時,準備入爐!!!

今次因為幾舊义燒都較大舊又厚,所以每邊烤 25 分鐘 (平時較薄身的梅頭肉,焗 20 分鐘),2 邊焗完,再上麥芽糖水(要調得較杰身),再每邊焗 5~10 分鐘,完全看舊义燒大細而定最後的時間。
面頭雖然有點烤焦,但不算多,切义燒時順便切走燒焦部份!



嘩!雖然我選的梅頭帶點肥,但係烤完後,每片肉都帶點筋,肥肉就冇晒了,
真係好好味,我巳經好耐好耐沒有食過這麼誘人的义燒了!!!

我希望下次都一樣咁好彩買到咁靚嘅梅頭豬肉!!!

沒有留言:

張貼留言