2013年12月2日 星期一

Macarons 馬卡龍 專用矽膠墊

從來沒有想過自巳瘋到要買一張 馬卡龍墊...............
由第一次焗 Macarons 就成功後,就愛上整這個甜品!

我平日好少這樣痴咗線,今次不單購入多樽不用食用色素;數一數,紫色,橙色,粉紅 x 2,棗子色,藍,黄,還有綠茶抺粉 和 朱古力粉,巳經夠五顏六色了..................
一直沿用自巳 A4 print 出來的圓圈紙,雖然不太影响我唧花效果(其實我都巳經好叻,我跟本不熟習用唧袋嘅咀。。。)但始終發覺在 A4 紙上舖上焗爐紙材剪後始終有凹凸,不夠平滑,有時影响 Macarons 形狀。

心大心細,曾經考慮在淘寶購買一張馬卡龍墊,但一方面唔熟悉點買?總覺得用淘寶太複習.....,自巳又冇戶口,想買就要請別人代購,好麻煩!
不過最令我卻步就是怕在淘寶買回來的矽膠墊,驚要入爐焗時會有有害物質釋放......... 最終打消念頭................
這天逛街街,在一間專賣做蛋糕面糖花嘅店,見到這一張 “小型” 馬卡龍墊,愛不惜手,揸上手,聞一聞沒有膠味,而且顏色很靚,加上不太昂貴,所以忍不住手就打一張馬卡龍墊帶回家了,店主話外地進口 (不知真定假???)。

我會努力把 Macarons 焗到靚一靚示人。

同場加上敗家精再敗家回來的電子磅...............
點解係敗家,家中巳經有 3 隻磅,今次加埋呢隻,一共有 4 隻!老公大爺問,家中的磅 “集體擺工” 嗎???
唔係呢,我想要隻連埋湯碗,方便磅發酵後的麵糰,相信老公大爺絕對明白我,想買的一定揾到《直口》嘅..........
真的不是大話西遊,平日做包時,要知道麵糰重量,才能好好分開一份份,家裡 2 個大型磅都是平面,一放麵糰上去,好快就會塌,所以這個盤型的真的是需要的!!!


Yeah………….I neeeeeed it!!!
還有,我因做麵包應該巳經有信心,下一步就係要弄好蛋糕上的唧花,所以還一併購入幾隻唧花咀...............
少少地幾款唧花咀應該夠用了!
還買幾隻壓餅模,相信聖誕唔駛出街玩都唔會悶!!!

開心 ing………….













沒有留言:

張貼留言