2013年11月18日 星期一

蒜泥白肉

雪櫃有兩塊 五花腩,唔想做燒肉,改弄 “白切肉”



白切肉其實好易整...................

1) 只要將五花腩洗淨,拔去毛,用羗,蔥 加幾滴 檸檬汁 先飛去,再另煲滾水,加入鹽及魚露些少,只是提味!
2) 水滾,加入五花腩,滾一滾,熄火,一共做 3~5 次,喜歡爽口一點,所以我只做了 3 次,其餘時間只是浸肉!!!
3) 覺得夠熟,加作先備好食用的 “冰水+冰” 將五花腩浸入至冰塊溶解回暖,將五花腩離水,放入雪櫃起碼 3,4 個鐘!

**家中大老爺唔鐘意一味肉,所以我用青瓜切絲伴蝶,加埋我獨門自家調味嘅蒜泥汁,好味!!!

家中 “尖咀食神” 仔大爺見到就開心,食完同我講,這味餸,可以一星期整給他吃一次.................

給仔大爺一讚,就知自巳煮餸越來越出色,因為仔大爺生得一把《食神咀》,可能因為由細到大食慣《食神嫲嫲》啲好嘢,把咀尖到冇人有!!!

今次給他一讚,實在無幾可之中嘅無幾可................. 

感謝天主賜給我一個食神仔,等我每天都要想盡辦法提升自巳能力!!!雖然很有壓力,不過很多謝仔大爺的評分!!!

至於家中的老公大爺見到仔大爺讚不絕口,都無需再評分,只是一味食到蝶餸清晒作為支持...............

Yeahhhhhhhhhhhhh。。。。。

沒有留言:

張貼留言