2013年12月28日 星期六

電氈,用後報告!

電暖氈報告




由小到大都是極度怕凍..................
以前未興用羽絨被,我巳經托人在外國買回來,當時都一點不便宣!

近年年幾越大就越怕凍,大羽絨被一張,還要穿上 leg warmer,最怕凍的日子試過離譜到帶埋手套才上床睡,都因為身不暖而未能入睡!

呢兩年很多人轉用《電暖氈》,考慮一年又一年;最近身體不好,昨天睇完醫生,話我身體循環系統較弱,提議我考慮用電氈。

好!決定去買一張,雖然我考慮良久,但對電氈了解不多,昨天去到百貨公司,了解一吓,不過職員認知和我一樣,都是一知半解,對於我想知的疑問,跟本答不上咀............!

昨晚天氣突然轉冷得 10 度左右,要用就要立即購買!

在百貨公司裡,共有三個國家的牌子,英國,意大利 和 德國,英國 和 意大利牌子是 150W,而德國牌子就是只得 60W,我跟本不知如何選擇???幾個牌子,出品,以至價錢都不差太遠,只要不是國內出品,基本上都可以。

最終我選擇了 60W,師奶仔由慳電出發,本來想買一張有調較 3 hrs 自動關機功能,最終沒選上,不因為價錢,只是我選購的,面層是特別 cotton 料,據現場買家幾乎都清一色買呢一張,我考慮到用 timer 電制就可以控制開關時間,所以我最終選擇了呢一張!!!
只要不是我國出產,信心就大增!最終選了德國這毎個牌子,歐洲出品,驗證一定有保證!
我心目中,要買的電氈,以為要起碼兩千元一張!
這一堆價錢,跟本唔反影到應該選擇哪一張才對?
加上我是第一次買電氈,用後不合適,買過另一張,都唔會咁肉痛..........
德國出品!左上角有個花蕊,就是做面層物料,據說睡落去會厚實一點,舒服一點,這是現場買家看法.............


拆開看看....................

因為老公大唔怕凍,佢瞓覺仲蓋緊薄被單人電氈只需要為我呢個寒命人預備.............

以為好細張,對於我呢個又奀又瘦的人絶對叫大張.........

英規規格! 唔駛擔心買國產貨要用轉頭.............,我驚漏電電死就唔好!

三個度數! 1 度最冇料到...............

2 度温度瞓覺最舒服!
可以開一整晚
,60W 不會太耗電!

3 度用來預 HEAT 電氈後,上牀改番 2 度,就最平均! 

說明書,有萬九幾種不同國藉語言!

德國出品,有晒資料!

3 度只能用 HEAT 完,上牀前要關機! 都幾 HOT...

最後補充,聽說別人是預熱後,上牀前就會關掉電氈,我想在冇咁凍日子較適合,這星期都會好凍我會考慮用 2 度開一整晚! 
瞓覺前半個鐘,用 3 度 HEAT 咗先,上牀時改番 2 度就岩岩好! 可以安睡一整晚!!!



沒有留言:

張貼留言