2013年12月29日 星期日

再戰 '自製烏冬'

上星期整完烏冬,賽後報告,發覺好似少了些嘢。。。
想了好幾天,哪天整烏冬,少了份黏性,才想起忘記了下一樣很重要的材料!!!
就是《木薯粉》..............
上次做冷烏冬,今次做炒烏冬!
仔大爺話今次這個烏冬,黏性同買回來的相當相似,很有哪份烏冬的咬口
還有猛讚我炒得好好味!不過要我下次要做湯烏冬!
No problem。。。

今次重新再寫過材料:
底筋粉                   200g
高筋粉                   100g
木薯粉                   50g
**記緊一定要落,因為烏冬份黏性及咬口就完全靠這個《木薯粉》**
鹽                           15g
暖水                       150g
**另加手粉,用來搓麵糰及切烏冬用。

做法:
先將鹽溶於暖水中,待用
將高/低粉/木
薯粉混在一起,加巳溶鹽的暖水,搓至成麵糰!
麵糰,同搓麵棍按壓至半張A4紙左右 size,摺三摺,再壓,再摺,大約做 5~6 次。
跟著收口成麵糰後,閒至 1.5~2 hrs,視乎天氣而定,冬天天氣稍長!
2 hrs 後,,再壓成適合 size (上一將麵糰切成闊麵條咁,今次不會㗎喇!) 便可以切開成粉。 
**記得在切麵條時在麵糰底&面都要灑上'大量'麵粉,唔係切出來的麵條會黏埋一齊,好難攤番開去淥麵...............
**還有切好麵條要盡快去淥,冬天天氣涼還可以,天氣熱擺 10 分鐘,包你啲麵條立即黏埋一齊,所以灑多些麵粉令麵條不會容易黏在一起.........記緊!
淥完烏冬,若果想做冷盤,可以用食用冰水降温,若果再要煮就可以用水喉水沖洗降温後再煮!!!
上一次整烏冬巳經有詳細解圖,所以今次重點在發酵後進入最後階段!

切好晒又未淥前,要多灑些麵粉使麵條分開...........

水滾後淥一淥,再蓋上蓋滾 12~15 min。

因為我會再將烏冬炒,所以用水喉水沖洗降温!
若果做冷盤直接食就要用白開水沖洗降温!

      
我簡單地炒了個 烏冬 用 肉片,椰菜,再加日本苣蒻絲炒,加點醬油.............
這就是我自製烏冬!

另外有興趣的話可以到我這個網頁詳細看看:
自製烏冬

沒有留言:

張貼留言