2013年12月29日 星期日

日式拌蛋飯

早陣子睇過一套日本劇集《東京風潮》,這套劇不算是一套有追索性的劇集,不過這套劇就睇得人很温暖。。。
一套劇沒有高潮,沒有驚喜的劇情,不過整套劇就以 "玉置浩二" 口中的《愛》為主題,睇完令人有不少反思的空間!!!

這套十集的劇,每集都有一家人圍在一起食早飯的温馨場面!一家之主的爺爺,每天都會食這個蛋拌醬油飯的習慣,睇了很多集,流口水流足咁多集;前天終於在日式超市買來一盒蛋(只有在日式超市買來的雞蛋,才敢生吃......當然揀可以生吃哪種喇),昨天特地一試,日本蛋就是日本蛋,打出來的蛋黄顔色特別鮮橙色,蛋味亦相當濃郁!

回味無窮!推介!
日式拌蛋飯!



相當簡單的材料:"熱"騰騰的白飯一碗,可生吃白蛋一隻(我特選日本貴蛋,因為怕死!),日本《萬字》醬油,我還自巳加入炒熟芝麻,嘩!好食到攞命...............
隻蛋黄打出來,靚到呢,我只聽到蛋蛋同我揮手。。。
《食我喇,食我喇》!
思覺失調病又復發了!哈!哈!哈!
 
我試吓,加一撮炒香咗芝麻,嘩!正到冇朋友。。。


同期加演。。。
相信曾經睇過深夜食堂嘅人對《牛油拌飯》呢碗飯一定認識.....
今天就試牛油拌飯,嘩!一試難忘!!!
不過經常食就肯定變大肥婆。
今日天氣一樣寒冷,都是食點暖肚東西就正喇!!!就來一碗牛油拌飯................嘩!日日咁食,唔肥才怪!!!
飯一定要熟.........
不得不一提,牛油最好是 salted,
唔好落 unsalted 牛油,失色很多㗎!!!

加入日式濃味《萬字》醬油!嘩!好味到呀。。。


沒有留言:

張貼留言