2013年12月11日 星期三

手撕雞


早陣子仔大爺喜歡我弄的冷盤,想我多做一點..................
以前一直做這個手撕雞都有點失誤,早陣子睇完黄淑儀姐姐示範,終於知道自巳的小錯處,就是這個以為是小錯處,但成功失敗,就是靠這個小小的錯處!!!

手撕雞
材料:
雞                         1pc (新鮮雞 或 冰鮮雞均可)
**我用的是冰鮮雞,大約四十塊錢,蒸完後,撕掉所有雞肉,剩下來的雞殼,用來煲湯,不要浪費!!!
今次我買嘅雞約 2 磅重,所以用呢毎醃料份量:
粗鹽                    約 2 湯匙 (我用海鹽)
五香粉                約 2 茶匙
**跟據黄淑儀講,要跟據雞的重量,決定"鹽 及 五香粉"份量!
(即係,約雞重量 2.5磅,就用 "2.5 湯匙粗鹽"2.5 茶匙五香粉,如此類推........ )  
羗                        約 3~4 條,洗淨,無須切短!
蔥                        約 5~6 片
芝麻                    適量
芝麻醬                隨意,可以不加
(芝麻醬,加 2 湯匙白開水,再加 2 湯匙鎮江醋,黄糖 2 湯匙,生抽 1 湯匙,老抽 1 湯匙,全部拌勻,最後加作麻油!)
青瓜                    1 條 (切幼絲,拌蝶)

醃雞,要提早一天醃定!
洗淨雞,瀝乾水份後,將 “鹽 及 五香粉”,混在一起,再在雞身上《裡裡外外》都塗整隻雞上,跟著用 “抺手紙塞入雞肚內”,外面再包上廚紙,再用一塊乾淨毛巾包粿著,放入雪櫃一晚約 24 小時。

做法:
將早一晚醃好的雞,取出,除去包粿著的毛巾及廚房紙,再清洗乾淨雞身上的調味料,再瀝乾,將 羗+蔥 塞入雞肚內,蒸大 25 分鐘 (若雞略大,就要酌量加點時間)。
蒸完,取出,待雞略為攤凍,就可以將雞肉撕下來!
排好,就可以上枱,淋麻醬,便可!

全部醃料,提早一天醃雞!

醃料塗上整隻雞!

記得將廚房紙塞滿雞肚內,因為用鹽醃食物,一定會出水,這樣就會影響口感!


我先用廚房紙在雞外包幾張廚房紙,才再包上毛巾,這樣毛巾會冇咁 dirty。

就是這樣!

再包粿一塊毛巾,目的用來索水份!

怕整 dirty 個雪櫃,所以加多一隻食物袋,袋著,費事滴出血水。 
不過証明我的想法是錯嘅,塊毛巾完全冇血水之餘,就連廚房紙都沒有血水。
這個方法就是我一直沒有這樣做,所以始終有所久缺!
真是很乾爽!

記得抆走埋雞肚內的廚房紙!

幾乾身!


再洗淨隻雞!

將五香粉及粗鹽,都併洗淨!

備好羗 及 蔥!

將羗 + 蔥 塞晒入雞肚內!

放上蝶!

水滾,下雞,就可以蒸!
蒸 25 min。

蒸好喇!

取出羗蔥,不要!

嘩!流口水...............

切了一整條青瓜,切幼絲!見屋企有海蚸,一併加入。

再鋪上主角,手撕雞!

鋪上炒香芝麻粒粒,才醒起忘記淋上麻醬!
**不過其實唔加麻醬都巳經好好味,所以可以考慮省略麻醬,不過我知仔大爺一定問我點解唔加麻醬,所以一早巳調好麻醬再加入。

Yummy。。。。。

後記:
**我將撕完雞肉剩下來的雞殼,我沒有掉咗去,用來滾過湯,加入雪耳 及 紅蘿蔔,雞柳,都非當之咁好味!!!
正到痺!!!



沒有留言:

張貼留言