2014年5月9日 星期五

殭屍,殭屍,我支持你!亞視,亞視,我支持你!!!

由大婆台開始播《豬八怪》開始,我就一直熄電視,或者轉台...............

老實講,我呢個電視精,無奈到在網上重看《今夜不設防》,由第一輯開始,重看到第二輯喇...............!!!

熄了電視後 2~3 天,老公大爺對我說,若果亞視依家播返《殭屍》收視一定掂!!!

不過你會不會轉台睇睇???

老實講,我真係冇睇過《我和殭屍有個約會》,一集都沒有睇過,唔係唔鐘意,只是我絕少轉去亞視,因為藝員個個都唔熟悉,對我來說冇乜感染力............

不過。。。。

哈哈哈!!!
今次襯亞視播番,我一定會轉台收看!!!
12/5 開始播返..................

連亞視都睇你唔起喇,問你死未!!!

無線,我送你嘅。。。
X+Y你個Z
义燒你個包
士多啤你個梨+蘋果,橙
華梅你個五加皮................

太暢快喇!!!

一個唔聽民意嘅香港電視台!
無線,我再唔係你個 Fan 屎喇!!!

你收皮喇,你去死喇!!!


沒有留言:

張貼留言