2014年5月10日 星期六

自家製 PIZZA 披薩(附圖解)

巳很久沒食 PIZZA 了,翻一翻雪櫃 有 芝士,沙樂美腸,又有蕃茄,又有波蘿,開工整 PIZZA..............


Yummy...... Yummy......
嘩!岩岩出爐,仲漲卜卜!!!
香到呢,點都要讚吓自己.............


搓個 PIZZA 皮
跟著才弄 PIZZA 醬

PIZZA底 材料:
意大利 PIZZA '00' 號麵粉        250g
**若果不用 PIZZA 麵粉,可用 低筋粉 200g 高筋粉 50g,其實我覺得點溝都冇所謂...........
酵母                                           6g
橄欖油                                       10g
鹽                                               適量
白開水                                       120g(加減 10g)

先將所有材料加入,除了橄欖油,將麵粉搓成糰後,加入橄欖油後,搓至麵糰光滑,發酵 30 min。

搓好麵糰後,發酵約 30 min,發酵時記得要蓋上一塊布,我就用隻大湯碗蓋著!

這時就可以預備 PIZZA 醬!

PIZZA 醬材料:
蕃茄                  2 pcs (可用罐頭去皮蕃茄),去皮去籽,切粒
**蕃茄去皮後,必須去掉籽,若不去籽煮起來好易出水!
蒜頭                  3~5 粒,刴碎
洋蔥                  半個,切丁粒
無鹽牛油          20g
蕃茄醬              2 湯匙
鹽                      適量
黑胡椒              適量
黄糖                  適量
蘿勒                  1 湯匙
牛至草              1 湯匙
**其實家裡有咩香料都得,百里香,紫蘇葉.............,不過蘿勒及牛至草嘅香味就最合口味!!!              

些少油,燒熱後,加入牛油,蒜蓉,洋蔥,爆香後,加入蕃茄粒,調味下鹽,下糖,下黑椒,跟著加入香草,炒到略為收汁乾水,盛起攤涼代用!
將所有材料落鑊炒好!
盡量炒得乾涸一點,這樣焗起披薩時個皮會脆一點!

麵糰發酵 30min 後,用搓麵幹成自己想要 PIZZA 皮
跟著就要整 PIZZA。
我家人都喜歡食芝心批,所以我整嘅 披薩其 都幾乎會加入芝士做皮餡!

這塊芝士在 IKEA 買,食起來會有拉絲效果,好鐘意,下次要落多一點!


o登!o登!o登!,個披薩底弄好了!!!
預備好 PIZZA 餡料:

煮好意式蕃茄醬!
這罐甜紅椒,我揾了很久才找到,平日突然煮西餐,好好用!不過雖然話係甜紅椒,我覺得帶一點酸味,但完全不影响味道,用來煮蕃茄,就更加冇問題嘅!!!

一罐倒出來就有咁多,夠晒整!
**這裡不得不提示一點,整 披薩時要倒晒啲水,兼要用廚房紙盡量索乾水份,被免焗披薩時太多水份!!!

這個甜椒是我的推介,不單用來整披薩,用來整西餐都不錯!
切幼條!
臨時整 披薩,只有早餐用的腸仔,下次要買啲好味啲嘅!
家裡只有小罐頭波蘿,下次要落大罐,因為我覺得,波蘿同時披薩是絕配,I really like pineapple,but only for pizza。
粟米,都要在雪櫃揾到,便加入!
沙樂美腸,我買到的是大塊裝 (只用了一半,相當襟食!),本打算整意粉,不過用來整了披薩,太大塊,巳經張每塊一分為二,都是太大塊,應該一開四先得,因為食起來有點麻煩,下次都係要儲存定細條裝!!!
披薩用芝士,無甚特別,不過...............有個
《温馨提示》
把所需芝士份量,分成兩份:1/3 & 2/3 共 2 份
在塗好蕃茄醬後先酒上 1/3 份量芝士,才開始鋪上材料!
最後 on top 才灑上餘下 2/3 芝士來焗!!!味道會出一點!
這個是一個外國人教嘅!
全部材料!記得全部材料都盡量要用廚房紙弄得乾一點!

可以開始作最後步驟............
- 備好的披薩皮
- 巳煮好 PIZZA 醬
- 先鋪入 1/3 芝士
- 腸仔
- 罐頭甜紅椒 (可用新鮮紅椒,青椒,黄椒,都可!)

備好的披薩皮,記得用义拮啲窿窿呀。。。
第一層鋪上好巳煮好 PIZZA 醬

跟著 鋪入 1/3 芝士!
鋪上腸仔!
鋪上甜紅椒!
再鋪上粟米粒!
沙樂美腸,老實講,我平日不愛食這個沙樂美腸,覺得有點太過油脷,不過做披薩就會好接受!!!
我最愛的波蘿,下次要落多一點!!!
最後鋪上剩餘的芝士,嘩!開始流口水了。。。
我用上火 180° 下火 220° 焗了 20 min!
**入爐度數及時間應該以自己焗爐火力作最佳調整!
其實多焗 3~5 min,令到個披薩皮燶一點更好,不過入爐時家中的仔大爺囑咐我千萬不能焗太燶,OMG.................唔燶就唔似食披薩喇,不過仔大爺吩咐到,唯有照做係喇!!!
嘩!正到無比................
仔大爺給我吏無前例的 100分!!! Thank you SON!
叫老公大爺比分,佢一直吃,拎拎頭,吓..............佢補充話,食到停唔到口!
離枱前,還剩半盤,點知,給倆位大爺掃晒!!!
哈哈哈!!!
我成日覺得披薩點解係圓形,今次特地整個方形(其實係我一直唔捨得買個披薩專用盤子....嘻!)
不過今次終於知道點解 披薩 要係圓形!!!因為我整嘅長方形披薩,俾仔大爺分法,中間哪格係食唔到個脆皮㗎!

**在這裡有小小心得,我平日搓麵包用的麵粉不會用上昂貴嘅 "00" 號麵粉。
今次用上 "00" 號嘅麵粉做披薩,發覺搓起麵糰有強烈感覺,麵糰相當之滑,同平日搓麵包的麵粉感覺差天共地!!!
下次若果要用《麵包》作交際手腕,我一定會用這些高級麵粉,相信做出來的包包一定有會好好味!!!

不過要先作詳細了解先.................

沒有留言:

張貼留言