2014年6月16日 星期一

推介!即食麵!

推介這款即食麵


世界杯開鑼,家裡點都要放幾包《即食麵》!!!

第一日開波,晚飯後同老公大爺去超市買零食之餘,準備買出前X丁,我家一向只食開最原始嘅紅袋裝出前一丁,點知這晚一包都揾唔到,行完百X,改去惠X,都沽清,吓。。。唔係化.................痴咗線!!!

隔天在一間店子買迷你 "小椰漿"(因為怕用唔晒,方便整甜品),見到有些包裝麵,醒起家裡缺貨,又見有我喜愛冬陰功湯味,還有泰國,有馬來西亞 及 星洲,又有湯麵又有撈麵,花多眼亂,有位外語姐姐介紹我食呢款 《KOKA》 冬陰功湯味嘅即食麵,據她說,這款最好味,而且成日斷貨,好好賣,人家熱情介紹,當然相信喇!

嘩!果然不錯,很有冬陰功湯風味,入口感覺良好!
不單止湯底不錯,竟然個麵,比起依家嘅出前X丁,更好味!
雖然依家嘅出前X丁嘅麵越做越差,但仍然覺得出前X丁個麵底合口感,習慣了這個麵,改不了!

**不過這個馬來西亞出口嘅麵,個麵底雖然不算彈牙,但絕對很有咬口,還不止...............

**我估唔到,煲完麵,倒出來的麵湯 (意思係未落任何調味料時),啲湯相當清,沒有出前X丁的湯麵煲出來嘅湯咁濁(很少食其他牌子即食麵,所以一直沒發覺這情況!),湯裡也沒有油份,似乎個麵不是經油炸...............






後記..............
我食完這款麵後,我想我會以 五/五 形式去選擇《即食麵》,即是買十包麵,會五包出前X丁,另外五包會改買這款KOKA 牌子!

後後記,昨天竟然有人送給我一大包麵,竟然又是這個牌子!
之不同的,我買的是 "冬陰功" 味,送來的是星洲沙叻湯味!
剛試了,味道真的不錯!!!
當然,想食正宗味道最去這些馬來或星洲食店用 $70~80 食碗正宗味道!
不過用幾塊錢,又在宵夜其間想吃有風味嘅麵,絕對推介!













沒有留言:

張貼留言