2014年6月20日 星期五

Making Bag (自製布袋)

老公大爺好俺尖,貼心用的要好岩心水先會購買!
最近布袋開始破損!
這個布袋一用就成五,六年.............天天背著,叫他拿給我洗淨再用,叫極都唔肯,不過今次用到要爛了!!!
佢用到個 back side bag 差不多穿窿。
想買過隻俾佢,點知人家轉了款,全部後面冇咗個 side bag,老公大爺好需要有個 side bag 放啲碎銀,八達通,總之濕濕碎碎嘅物件,所以揾極都唔岩心水!!!

真係異常俺尖...............

揾咗一排都揀唔岩心水,唯有我頂硬上自己縫個袋俾佢!!!

o登!o登!o登!o登。。。
這就是我的製成品!!!
真係車到有血有肉,因為我不停比針篤到手指流血!!!
我唔識縫紉,連點將塊布裁成正確嘅方塊都攪咗好幾日。
又要揀布,又要配帶,又要岩呎碼嘅拉鍊等等等等。。。揾齊所需配件,都整整 2 個星期!
開工縫製頭頭尾尾又搞 2 星期 (我不是天天車,一天又縫些少),因為中途要諗,原來縫製一隻咁簡單嘅袋,都一點都唔簡單,加上我又唔識車嘢,真係很《未夠班》,簡直係跳班唔識死!!!

由劃圖,度呎吋,開料...............,以至每一個步驟都一一要想得清楚,因為要配合返老公大爺背袋嘅係背 "左" 或 "右",拉鍊要向哪一方,袋內間格,以至秘密袋要放嘅位置,又要先縫製好啲內袋,又要預留 back side 背袋開窗位置..............總之原來要縫製一隻咁簡單嘅袋都一點也不容易,依家先體會到街上買幾百蚊一隻袋,其實都一點唔貴..............唉!


歪晒。。。吓!個心仔跳埋出來!!!
縫製時曾經出現很多困難,本來上星期六打算縫好做父親節禮物,點知車到尾時出現一個大斜線,嚇到我幾乎暈咗(呢次係第一次暈係度,往後繼續《暈落地度》㗎) 係度!左攪右攪就拖了整整一星期...............
最後工序,先醒起影底幾張相!!!
看看縫好嘅袋究竟有幾多 detail。。。

1) 背後有個有拉鍊暗袋,就是老公大爺最習慣駛用嘅小袋!
2) 側邊又做了個方便袋,本來只做左邊,點知縫好後,才發現不是老公大爺右背袋習慣,再一次暈咗係度,唔想拆走個袋,唯有在右邊再縫製多一個暗袋,車到我呢,死咁滯!
3) 裡面做了一個層格方便隔開私人物件或上班的文件等用品,再在後幅縫製一個拉鍊袋,主要是給老公大爺放銀包!旁邊間開縫為放電話用!
4) 最後縫好背帶後,才發再還未上拉鍊,第三次暈係度........
但背帶車到實一實,冇可能拆下來,上好拉鍊就要在正,背面度見到縫紉線............氣死!
***還不止!
5) 縫好拉鍊後,又發現再一次縫錯 "左,右",方向,第四次暈係度,這次沒法唔拆下來,好彩今次只是輕輕只縫了一行線,拆下來再重新縫岩方向.............

一共暈了《四》大次.............

最終又驚又險地完成這個袋.............至少死了一百億個細胞!

沒有留言:

張貼留言