2014年6月22日 星期日

披薩包 (Pizza bread)

呢排整包冇咩新突破,唯有由口味跨出這個關口。。。
早個星期做了很久沒做的日式波蘿包,點知因為天氣太熱,上波蘿皮時幾乎溶晒,唉!個包吏無前例咁失敗...............
老公大爺唔鐘意食港式包,好似花生醬包,腸仔包呢類包。
唯有不停搓哪款 bloomer loaf,同埋我自己鐘意食嘅 Italian Focaccia 包,莫講話食嗰個,連我自己整都覺得悶..............。

今次弄個披薩包




這是最基本材料,是最簡單的!

麵包材料:
高筋粉                  500g
酵母                      7g
鹽                         10g

糖                         20g
橄欖油                  40g
水                         320~350ml


醬汁材料:
罐頭去皮原個蕃茄            1 罐
新鮮荷蘭蕃茄                   中小型(約 3 隻),切片鋪面用
蒜蓉                                  2 小粒
香料,百里香/牛置草        適量(提味用,喜歡的可以下多一些)
香腸                                  1~2 條,切片用
三温糖(白糖也可)              約一湯匙,調味用
** 若果好似我會另外鋪上新鮮蕃茄(中小型荷蘭茄,稍貴哪種),就要多下一些,因為蕃茄始終帶酸味,要留意。
pizza用芝士(要拉絲哪種)  約半碗(好者,可多下一些)

** 這個份量我做了 2 個 blommer loaf (每個約 200g)及 三個 pizza 包(每個約 150g)!                            

其實我搓完成糰後作第一次發酵時,才想到點整個包好........
開我個百寶櫃,見到有去皮原個蕃茄醬,才想到不如弄個 pizza 包。

蕃茄醬料:
很容易的,下欖油,加入去皮原個蕃茄醬,再加入蒜蓉(蒜蓉易焦影響賣相,所以後下!),再加入些香料,好似 百里香,牛置草等香料,再加些三温糖(白糖也可),調好味,見蕃茄煮到變成蓉便可待麵糰發酵成後到時用!
就是這樣!
每個麵糰大約 150g,將麵糰搓成薄薄㘣㘣後,塗上先煮好嘅蕃茄醬,鋪上切片蕃茄,再加入切片腸仔(老公大爺平日不愛食腸仔包,不過咁整又讚好味,奇怪!)
整好後,再作第二次發酵,我一共發酵了 1.5 hrs

這是第二次發酵後,準備入爐前,我才灑上芝士,我今次只下一半芝士,我另一半會在差不多焗好時才下埋另一半芝士,因為怕焗焦晒及想留口感!

170度預熱,焗約 15~20 min,視乎焗爐火力而增加或減少!


仔大爺話:好味!只是芝士下得略為不足,但是新鮮嘅蕃茄就相當好味,食嘅時候蕃茄味道非常特出............這就是買貴嘅蕃茄代價,計落就非常便宜喇!!!

老公大爺連讚了 2 天,個包點好,蕃茄味點好,腸仔咁食又幾協調................哈哈哈!我話你唔係唔鐘意食腸仔嘅咩!!!

後記:
其實我弄了 2 大隻 bloomer loaf 給老公大爺,個 pizza 包係整俾個仔大爺食㗎,卒知佢老人家仲食得多過個仔.............


沒有留言:

張貼留言